نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹

امکان ساخت یک بازی نقش آفرینی جهان باز توسط استودیو اینفینیتی وارد

استودیو بازی‌سازی اینفینیتی وارد که سابقه‌ی ساخت نسخه‌های متعددی از سری بازی‌های Call of Duty را دارد، ظاهرا مشغول به ساخت یک بازی نقش آفرینی جهان باز است.

اینفینیتی وارد به‌عنوان یکی از استودیو‌های اصلی ساخت سری بازی‌های کال آو دیوتی شناخته می‌شود. این استودیو نسخه‌های بسیار موفقی از این شوتر اول‌شخص را روانه بازار کرده است و قرارگیری نام اینفینیتی وارد در راس سازندگان هر نسخه‌ای از سری بازی کالاف دیوتی، خیال طرفداران را نسبت به کیفیت آن تا حدود زیادی راحت می‌کند.

این شرکت در حال حاضر روز‌های بسیار شلوغی را سپری می‌کند و تمام تمرکز آن روی ساخت و طراحی دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Call of Duty: Warzone 2.0 است که در چند ماه آینده به دسترس کاربران خواهند رسید. بااین‌حال به نظر می‌رسد این استودیو درکنار این دو پروژه بزرگ، اثر دیگری را نیز در دست ساخت دارد.

طبق یک آگهی استخدام مشاهده‌شده توسط حساب رسمی Charlie Intel در توییتر، ظاهرا شعبه لهستان استودیو اینفینیتی وارد به‌دنبال استخدام فردی برای شغل کارگردانی روایت داستانی (Narrative Director) است. پس براساس جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد این استودیو روی یک پروژه AAA معرفی‌نشده کار می‌کند. در این آگهی به‌طور واضح به کلمه‌ی Open World RPG (نقش‌آفرینی جهان باز) اشاره شد و مواردی مثل روایت‌های غیر خطی در بازی‌های جهان باز و ساخت و طراحی جهان بازی، کاراکترها و جهان‌سازی اثر نیز در فهرست‌ مسئولیت‌های فرد مورد نظر به چشم می‌آیند.

بااین‌حال این آگهی در حال حاضر از وبسایت رسمی اینفینیتی وارد حذف شده است و دیگر اثری از آن نیست. شما در ادامه می‌توانید تصویر توییت منتشر شده را مشاهده کنید.

متن آگهی منتشر شده توسط اینفینی وارد

درکنار تمام موارد گفته‌شده در بالا، انتشار این آگهی از طرف استودیو سازنده کال آو دیوتی از هر جنبه‌ای بسیار جالب به نظر می‌رسد. شکی نیست ساخت یک بازی با سبک و سیاق متفاوت از آثار قبلی استودیو اینفینیتی وارد که تبحر خاصی هم در توسعه آن‌ها دارد و با آن‌ها شناخته می‌شود، توانایی جلب توجه بسیاری از کاربرها را دارد.

نظر شما همراهان همیشگی زومجی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده