نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

معرفی DLC و حالت سوم شخص برای بازی Resident Evil Village

در جریان شوکیس شرکت کپکام، بسته الحاقی مورد انتظار و جدید بازی Resident Evil Village تحت عنوان Shadows of Rose با یک تریلر معرفی شد.

شرکت کپکام حدود یک سال قبل توسعه‌ی بسته الحاقی بازی Resident Evil Village را تایید کرد اما تاکنون هیچ جزئیاتی از آن منتشر نشده بود. حال در شوکیس اخیر کپکام، تریلری از این بسته الحاقی به نام Shadows of Rose منتشر شد. داستان این DLC به اتفاقات ۱۶سال بعد از نسخه‌ی اصلی می‌پردازد که در آن بازیکنان باید در نقش رز، دختر ایتان، بازی کنند. محتویات این DLC درواقع تجربه‌ای کاملا سوم شخص است که در آن رز نه‌تنها باید با انواع هیولا و باس‌فایت مبارزه کند بلکه شاهد تهدیدات محیطی نیز خواهد بود.

سایر محتویات جدیدی که به بازی Resident Evil Village اضافه می‌شوند، در قالب Mercenaries: Additional Orders عرضه خواهند شد. این بسته درواقع محتویات زیادی را برای حالت Mercenaries در نظر دارد که شامل مراحل جدید و شخصیت‌های قابل بازی تازه مانند کریس ردفیلد، هایزنبرگ و حتی لیدی دیمیترسکو هستند.

لیدی دیمیترسکو در بازی Resident Evil Village

درنهایت شرکت کپکام حالت دوربین سوم شخص را برای بازی Resident Evil Village معرفی کرد که می‌تواند برای طرفداران این سری بسیار جذاب باشد. کپکام تمامی بازی را به‌صورت سوم شخص و با انیمیشن‌های جدید طراحی کرده است و بازیکنان درنهایت قادر خواهند بود چهره‌ی ایتان را مشاهده کنند.

همه این محتویات در مجموع بخشی از پکیج کاملی هستند که شرکت کپکام آن را Winter Expansion نامیده است. این محتویات قرار است در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) عرضه شوند و در همین تاریخ نسخه‌ی Gold Edition که هم شامل بازی اصلی و هم تمام محتوای الحاقی است نیز منتشر خواهد شد.

سرانجام شرکت کپکام به بازی چندنفره Resident Evil Re:Verse نیز اشاره کرد که قرار است همزمان با نسخه‌ی Resident Evil Village: Gold Edition عرضه شود. بااین‌حال کپکام جزئیات بیشتری از این بازی PvP در اختیار طرفداران قرار نداد.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

Resident Evil Village هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و گوگل استدیا در دسترس قرار دارد. این بازی تا به امروز ۶.۱ میلیون نسخه فروخته است و در حال حاضر برای PlayStation VR2 نیز در حال توسعه است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده