نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۲

مشخص شدن زمان پخش نمایش جدید و اعلام تاریخ عرضه A Plague Tale: Requiem

با اعلامیه‌ی رسمی استودیو Focus Entertainment زمان انتشار تریلر طولانی و مشخص شدن تاریخ انتشار بازی A Plague Tale: Requiem مشخص شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، تیم Focus Entertainment از نشر تریلری طولانی‌تر برای بازی A Plague Tale: Requiem و مشخص شدن زمان عرضه‌ی این اثر خبر داد. استودیو نام‌برده اعلام کرده است که در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۲ تیر) علاوه‌بر انتشار نسخه‌ی طولانی‌تر از نمایشی که شب گذشته در رویداد مایکروسافت و بتسدا دیدیم، تاریخ انتشار بازی را هم سرانجام اعلام خواهد کرد.

تریلری که شب گذشته نمایش داده شد، خواهر و برادر معروف این قصه یعنی آمیسیا و هیوگو را نمایش داد که حالا باید به‌سمت جنوب حرکت کرده و از وطن خود فرار کنند. وجود عناصری مثل قدرت کنترل دسته‌های بزرگ موش‌ها درکنار امکان استفاده از تیر و کمان صلیبی/زوبین (Crossbow) ابعادی تازه را به‌قسمت اکشن این اثر می‌آورند و همچنین حالا آمیسیا می‌تواند نبرد تن به تن کند و حتی سینه خیز شود و به زیر میز برود.

باتوجه‌به اطلاعاتی که شب گذشته منتشر شد، می‌دانیم که بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ (ازطریق تکنولوژی کلاود) عرضه می‌شود. بازی از زمان انتشار روی سرویس گیم‌ پس کنسول و کامپیوتر در دسترس دارندگان این اشتراک قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده