نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۵

نمایش گیم پلی بازی Starfield در رویداد ایکس باکس و بتسدا

در جریان رویداد زنده ایکس باکس و بتسدا، با نمایش ویدیوی مفصلی برای اولین بار از گیم پلی بازی مورد انتظار Starfield رونمایی شده و مکانیزم‌های مختلف بازی به نمایش گذاشته شد.

طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی قبل از آغاز رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase 2022 بی‌صبرانه منتظر نمایش گیم پلی بازی مورد انتظار Starfield بودند؛ اتفاقی که بالاخره رقم خورد. اما نمایش مفصل بازی استارفیلد در رویداد امشب، علاوه بر گیم پلی، مکانیزم‌های مختلف بازی را به طرفداران معرفی می‌کند. سیستم شخصی سازی گسترده‌ی این بازی شامل کاراکتر و حتی سفینه فضایی مورد استفاده‌ی شما در جریان بازی است که ابزارهای بسیار متنوعی را در اختیار کاربر می‌گذارد. توسعه دهندگان بتسدا در ادامه به نمایش مقیاس بزرگی دنیای بازی پرداختند که در نوع خود بی‌نظیر به نظر می‌رسد. از جلوه‌های بصری تا تمام ویژگی‌های معرفی شده‌ی بازی را می‌توانید در ادامه و در تریلر جدید استارفیلد مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

پس از اتمام جنگی که در سال ۲۳۱۰ مابین کلونی‌های متحد (United Colonies) و بنیاد فری‌استار (Freestar Collective) درگرفت، حالا تمام گروه‌ها، کلونی‌ها و حکومت‌های مستقر در Settled Systems به‌صلح رسیده‌اند و درکنار یکدیگر زندگی را جلو می‌برند؛ صلحی که ظاهرا هرگز پایدار نیست! با وجود شکل‌گیری یک صلح ناپایدار میان کلونی‌های این منظومه، زنده ماندن آن هم به‌شکل انفرادی در جهان وسیع استارفیلد هرگز کار آسانی نخواهد بود. چرا که سرتاسر این دنیا، پرشده از خطرهای انسانی‌ است؛ گروه‌هایی مثل تندروهای دینی House Va’ruun، فضانوردانِ یاغی و مزدوران جایزه‌بگیر همیشه در تکه‌ای از آسمان استارفیلد منتظر شکار هستند و باید حسابی حواس‌تان را جمع کنید.

قهرمان داستان بازی که احتمالا مثل آثار قبلی بتسدا خودمان باید تمامی خصوصیت‌های ظاهری و شخصیت او را طراحی کنیم، یکی از اعضای گروه تحقیقاتی Constellation (صور فلکی) است؛ تیمی متشکل از محققان کیهان‌شناس که برای کشف اسرار پنهان‌شده در دل فضای بی‌کران تلاش می‌کنند.

بازی Starfield در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه می‌شود. این بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده