نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹

رونمایی از کلاس نکرومنسر Diablo 4 و نمایش گیم پلی بازی

استودیوی بلیزارد در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا، تریلر سینمایی جدیدی را با محوریت رونمایی از کلاس نکرومنسر بازی Diablo IV منتشر کرده و در ادامه به نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی پرداخت.

توسعه‌دهندگان بازی Diablo 4 در استودیوی بلیزارد، تریلر جدیدی از این بازی مورد انتظار طرفداران را به نمایش گذاشتند که در آن از پنجمین و آخرین کلاس بازی تحت عنوان نکرومنسر (Necromancer) رونمایی می‌شود. همچنین در ادامه ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته شده که پایین‌تر به هر دو کلیپ دسترسی خواهید داشت.

دانلود از آپارات 

بازی Diablo 4 نخستین بار سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان معرفی شد. اما ظاهراً نسخه‌ی نسل قبل کنار گذاشته شده است. چرا که نامی از آن کنسول‌ها در وبسایت رسمی بازی دیده نمی‌شود. شایان ذکر است که بازی Diablo 4 برای اجرا به دسترسی دائمی اینترنت نیاز خواهد داشت.

پاییز گذشته شاهد تأخیر خوردن دو بازی Overwatch 2 و Diablo IV تا سال ۲۰۲۳ بودیم و هواداران همچنان در انتظار انتشار اطلاعات بیشتر از نسخه‌ی جدید دیابلو هستند. روند توسعه‌ی بازی مورد انتظار Diablo 4 در سال‌های اخیر با مشکلات فراوانی مواجه شده است. بازی‌سازان کلیدی از توسعه‌ی بازی شانه خالی کردند و شرایط کاری استودیو به‌دلیل فشارهای خارجی که غالباً از سمت رسانه‌های زرد بوده است، نامناسب شده بود. حال به نظر شرایط اندکی آرام شده است و می‌توان به آینده‌ی بازی امیدوار بود.

دانلود از آپارات

بازی اکشن نقش‌آفرینی Diablo IV در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. البته احتمال لغو نسخه‌‌ی کنسول‌های نسل هشتمی بازی باتوجه‌به طولانی شدن مراحل ساخت بازی وجود دارد که فعلا باید منتظر اطلاع‌رسانی رسمی بلیزارد بمانیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده