نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۵

جزئیات آپدیت چهل سالگی سری Microsoft Flight Simulator

مایکروسافت جزئیات جدیدی از آپدیت چهل سالگی سری شبیه‌ساز پرواز را اعلام کرد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase، استودیوی فرانسوی Asobo Studio از جزئیات آپدیت جدید بازی Microsoft Flight Simulator رونمایی کرد.

در این آپدیت جدید، هلیکوپترها و انواع دیگر هواپیماهای سبک‌وزن مانند گلایدرها به بازی اضافه می‌شوند. همچنین دسترسی به این نسخه از بازی که Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary Edition نام دارد، برای تمامی خریداران قبلی این بازی و کاربران سرویس ایکس باکس گیم‌پس رایگان خواهد بود و در ماه نوامبر امسال منتشر می‌شود. همچنین یک بخش آموزشی موزه مانند که با همکاری موسسه‌ی Smithsonian و موزه‌ی National Air and Space Museum ایالات متحده در دست ساخت است، از دیگر محتوای جدیدی است که در این آپدیت جدید قرار دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی این نسخه جدید از بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در این مراسم همچنین اعلام شد که سفینه‌ی محبوب UNSC Pelican از دنیای هیلو و بازی Halo Infinite نیز از همین امروز در دسترس کاربران این بازی قرار می‌گیرد. این فضاپیما که با نام D77-TC نیز شناخته می‌شود، پیش از در بازی‌های Halo: Reach و بازی استراتژیک Halo Wars نیز حضور داشته است. پلیکان اولین هواپیما یا وسیله نقلیه‌‌ای است که براساس یک بازی ویدیویی دیگر به شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت اضافه می‌شود.

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده