// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷

آغاز ثبت نام بتای بازی Diablo 4

بازی Diablo 4 برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس تأیید و ثبت نام بتا این بازی رسما آغاز شد.

ثبت نام برای بتای Diablo 4 آغاز شد. سازندگان فعلاً تاریخی برای آغاز بتا اعلام نکرده‌اند، اما صفحه‌ی پیش ثبت نام از هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. همچنین این صفحه عرضه‌ی بازی برای پلی استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را نیز تأیید کرد. جزئیات بیشتر به احتمال زیاد ساعاتی دیگر در کنفرانس ایکس باکس و بتسدا ارائه خواهد شد.

بازی Diablo 4 نخستین بار سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان معرفی شد. اما ظاهراً نسخه‌ی نسل قبل کنار گذاشته شده است. چرا که نامی از آن کنسول‌ها در وبسایت رسمی بازی دیده نمی‌شود. شایان ذکر است که بازی Diablo 4 برای اجرا به دسترسی دائمی اینترنت نیاز خواهد داشت.

بلیزارد هنگام معرفی بازی دیابلو 4 عنوان کرده بود که بازی جهان‌باز خواهد بود و قابلیت‌های شخصی‌سازی گسترده‌ای را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. عرضه‌ی این بازی تا پیش از سال ۲۰۲۳ محتمل نیست. به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر اطلاعات بیش‌تری در این خصوص منتشر شود.

متأسفانه روند توسعه‌ی بازی مورد انتظار Diablo 4 در سال‌های اخیر با مشکلات فراوانی مواجه شده است. بازی‌سازان کلیدی از توسعه‌ی بازی شانه خالی کردند و شرایط کاری استودیو به‌دلیل فشارهای خارجی که غالباً از سمت رسانه‌های زرد بوده است، نامناسب شده بود. حال به نظر شرایط اندکی آرام شده است و می‌توان به آینده‌ی بازی امیدوار بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده