// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶

شایعه: معرفی بازی Banjo-Kazooie جدید در کنفرانس ایکس باکس

یک یوتیوبر و بازی‌ساز با نام کاربری ModernVintageGamer ادعا کرد که بازی Banjo-Kazooie جدید در دست ساخت است.

مایکروسافت مجموعه‌های فراوانی را در اختیار دارد که امروزه به فراموشی سپرده شده‌اند. بااین‌حال طرفداران وفادار آن‌ها درخواست احیا و بازگشت آن آثار به صحنه را دارند. یکی از آن مجموعه‌ها Banjo-Kazooie است. حال باتوجه‌به یک گزارش، احیای این مجموعه خیلی دور نیست.

اخيرا یوتیوبر و بازی‌ساز استودیو Nightdive که در شبکه‌های اجتماعی نام کاربری ModernVintageGamer را یدک می‌کشد، ادعا کرده که بازی Banjo-Kazooie یقینا در حال ساخت است. ایشان مدعی است در طول ماه‌های اخیر از چند منبع مختلف شنیده است که بازی Banjo-Kazooie در دست توسعه قرار دارد. البته او نمی‌داند که قرار است شاهد یک نسخه‌ی جدید باشیم یا ریمستر. فقط اینکه احتمال می‌رود در مراسم ایکس باکس و بتسدا که ساعت ۲۱:۳۰ امشب پخش می‌شود، اخبار جدیدی از این مجموعه به‌دست آید.

همچنین ModernVintageGamer مدعی است که استودیوی Rare که خالق اصلی مجموعه است، سازنده‌ی بازی جدید نیست. مشخص نیست که مایکروسافت وظيفه‌ی احیای مجموعه را به کدام استودیو محول کرد. در هر حال باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم. احتمالا تا ساعاتی دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ با مجموعه‌ی Banjo-Kazooie آشنایی دارید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده