نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳

اختصاص ۱۵ تا ۲۵ درصد از کنفرانس ایکس باکس به بازی Starfield

به‌نقل از تام هندرسون، اینسایدر معتبر صنعت ویدیوگیم ظاهرا ۱۵ تا ۲۵ درصد از محتوای رویداد مایکروسافت به بازی استارفیلد اختصاص خواهد داشت.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تام هندرسون که از خبرنگارهای معتبر صنعت بازی به شمار می‌رود، اعلام کرد که بازی استارفیلد (Starfield) حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد از محتویات کنفرانس مایکروسافت را به‌خودش اختصاص داده است.

هندرسون که طی هفته‌های اخیر و با آغاز رویدادهای تابستانه با فاش کردن اخباری مهم از صنعت گیم حسابی توجه‌ها را به‌خودش جلب کرده بود، اخیرا اعلام کرده است که در جریان نمایش ویژه ایکس باکس، شاهد پخش شدن یک نمایش مفصل از بازی استارفیلد خواهیم بود. ظاهرا یک دموی بزرگ از بازی نام‌برده قرار است در این رویداد به‌نمایش دربیاید. هندرسون در ادامه‌ی صحبت‌های خود به‌این موضوع اشاره کرده است که گویا بازی ردفال (Redfall) نیز قرار است در رویداد نام‌برده حاضر شود. در این بین به احتمال حضور هیدئو کوجیما در کنفرانس هم اشاره شده است.

کنفرانس اصلی ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ امشب راس ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران پخش می‌شود. نظرتان چیست؟ فکر می‌کنید بعد از تأخیر استارفیلد، قرار است بالاخره نمایشی مفصل از این بازی را تماشا کنیم؟ فکر می‌کنید چه آثاری در این کنفرانس معرفی خواهند شد؟ دیدگاه خود را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده