نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴

استودیو ماشین گیمز برای کنفرانس Xbox هیجان‌زده است

سازنده‌ی ریبوت ولفنشتاین و بازی ایندیانا جونز اعلام کرد که برای کنفرانس ایکس باکس هیجان‌زده است.

شاید امشب شاهد پخش تریلر بازی در حال ساخت استودیو MachineGames باشیم. زمان کمی تا آغاز کنفرانس اصلی ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ باقی مانده است و هیجان برای مراسم لحظه به لحظه بیشتر می‌شود. بااین‌حال به‌صورت کامل مشخص نیست که امشب شاهد چه نمایش‌هایی خواهیم بود و شاهد گمانه‌زنی‌های گوناگونی در رابطه با آن هستیم. همان‌طور که اطلاع دارید، مایکروسافت در سال‌های اخیر دست به خرید تیم‌های بازی‌سازی زیادی زد و دامنه‌ی استودیو‌های فرست-پارتی خود را به‌صورت چشم‌گیری افزایش داد.

حال وقوع این امر سوالات بسیار زیادی را در مورد آثار فرست پارتی مایکروسافت به وجود آورده است. عده‌ی زیادی منتظر رونمایی از پروژه‌های جدید استودیو‌های خریداری‌شده توسط مایکروسافت هستند. ماشین‌گیمز یکی از این استودیو‌ها است.

سازنده ریبوت سری بازی‌های ولفنشتاین و بازی ایندیانا جونز، پس از انتشار Wolfenstein 2: The New Colossus در سال ۲۰۱۷ میلادی، تا به این لحظه اثر جدیدی را منتشر نکرده است. البته بهتر است بازی Wolfenstein: Youngblood را از یاد نبریم. بااین‌حال بخش زیادی از توسعه و طراحی این بازی توسط آرکین انجام شد و ماشین گیمز در برخی بخش‌ها به این شرکت کمک کرد.

اخیرا ماشین گیمز با انتشار پستی در لینکدین از هیجان خود برای مراسم امشب گفته است. وقوع این امر گمانه‌زنی‌های زیادی را به وجود آورد و عده‌ای بر این باورند که این شرکت در شوکیس امشب نمایشی را برای کاربران آماده کرده است. شما در ادامه می‌توانید عکس این پست را مشاهده کنید.

پست ماشین گیمز در مورد شوکیس ایکس باکس بتسدا در لینکدین

بااین‌حال انتشار یک پست لزوما قرار نیست معنی خاصی داشته باشد. ماشین گیمز یکی از استودیو‌هایی است که توسط مایکروسافت خریداری شد و انتشار پستی که در بالا به شما عزیزان نشان دادیم، می‌تواند فقط برای تبلیغ شوکیس امشب باشد. از طرفی نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که معرفی و نمایشی از این استودیو می‌تواند هیجان مراسم امشب را برای برخی از مخاطب‌ها بالا ببرد.

نظر شما چیست؟ آیا درنهایت پس از مدت زمانی نسبتا طولانی شاهد معرفی قسمت سوم ولفنشتاین خواهیم بود؟ آیا نمایشی از بازی ایندیانا جونز خواهیم دید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده