نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Saints Row

با اینکه از سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Saints Row روی کامپیوتر رونمایی نشده است، اما طرفدارها اکنون از حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه‌ی سینتز رو اطلاع دارند.

بازی Saints Row تا چند ماه دیگر به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. احتمالا در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از آن توسط استودیو Volition و شرکت Deep Silver در اختیار طرفدارها قرار خواهد گرفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که از حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این ریبوت جهان-باز روی کامپیوتر رونمایی شده است.

اخیرا صفحه‌ی بازی Saints Row در فروشگاه اپیک گیمز آپدیت شد و گیمرها در جریان مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز محصول قرار گرفتند. البته تابه‌حال از سیستم پیشنهادی بازی رونمایی به‌عمل نیامده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. بازیکن‌ها برای اجرای این بازی حداقل به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی اینتل Core i3-3240 یا AMD Ryzen 3 1200 و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 970 یا AMD Radeon RX 480 نیاز خواهند داشت. درضمن این بازی نیازمند تقریبا ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

بخش رایگان خلق کاراکترهای بازی Saints Row تحت عنوان Boss Factory اخیرا در دسترس قرار گرفت که امکان انتقال پیشرفت‌ها به نسخه‌ی کامل را در زمان عرضه برای کاربران فراهم می‌آورد. این بازی برای انتشار در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در نظر گرفته شده است. مدتی قبل شاهد رده‌بندی سنی بازی توسط سازمان ESRB برای استیدیا نیز بودیم.

حداقل سیستم مورد نیاز (وضوح 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه)

  • سیستم‌عامل: ویندوز 10 (۶۴ بیتی)
  • پردازده: اینتل Core i3-3240 یا AMD Ryzen 3 1200
  • حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 یا AMD Radeon RX 480
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۰ گیگابایت
  • دایرکت‌اکس: DirectX 12


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده