نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷

مدت زمان برگزاری کنفرانس Xbox اعلام شد

سرانجام مدت زمان برگزاری نمایش بزرگ ایکس باکس و بتزدا اعلام شد.

کمتر از یک روز دیگر تا برگزاری رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase باقی مانده است و هواداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار اطلاعات جدیدی از این نمایش موردانتظار هستند. حالا آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی برند ایکس باکس با انتشار یک توییت، مدت زمان برگزاری این رویداد را به‌صورت رسمی اعلام کرده است تا به بخشی از شایعات خاتمه دهد.

طبق اطلاعات منتشرشده، این نمایش در حدود ۹۵ دقیقه طول خواهد کشید. در جریان یک ساعت و نیم برگزاری این استریم زنده قرار است نمایش‌های گیم‌پلی جدیدی از بازی های معرفی‌شده‌ی ایکس باکس در سال‌های گذشته پخش شود. همچنین هوادارها می‌توانند انتظار رونمایی از بازی‌های جدید و اخبار غافل‌گیر‌کننده دیگری را نیز داشته باشند.

هنوز به‌صورت دقیق مشخص نیست که چه بازی‌هایی در این مراسم حضور خواهند داشت، اما جز کوردن از وب‌سایت ویندوز سنترال و جف گراب، خبرنگار سایت Giant Bomb هر دو تایید می‌کنند که احتمالا در این برنامه شاهد نمایش جدیدی از دو بازی پرفکت دارک استودیوی The Initiative و بازی فانتزی Fable استودیوی پلی‌گراند گیمز نخواهیم بود. مدتی پیش گزارش‌هایی درخصوص مشکلات به‌وجود آمده در روند توسعه‌ی ریبوت بازی پرفکت دارک منتشر شد. بنابراین هواداران باید برای انتشار اخبار بیشتری از این بازی، مدت بیشتری منتظر بمانند.

یکی از بازی‌هایی که حضور آن در این مراسم قطعی به نظر می‌رسد همان استارفیلد، جدیدترین ساخته‌ی استودیو مشهور است. گویا بالاخره نمایش گیم‌پلی این بازی موردانتظار علمی‌تخیلی را تماشا خواهیم کرد؛ چهار سال پس از معرفی ابتدایی آن در رویداد E3 2018 شرکت Bethesda.

طبق گزارش منتشرشده از سوی کوردن، احتمالا در این مراسم نمایش جدیدی از بازی دیابلو IV شرکت بلیزارد و بازی جدید استودیوی Compulsion را مشاهده می‌کنیم که دومی یک بازی فانتزی اکشن با نام رمزی Midnight است. بازی Contraband استودیوی آولانچ، بازی Avowed استودیوی آبسیدیان، نسخه جدید بازی فورزا موتوراسپرت و بازی بدون اسم ایندیانا جونز استودیوی ماشین‌گیمز از دیگر آثاری هستند که اخبار زیادی از حضور آن‌ها در کنفرانس فردا شب شنیده می‌شود.

شایعات دیگر نیز به حضور بازی جدید استودیوی کوجیما پروداکشنز و بازی موردانتظار Hollow Knight: Silksong اشاره دارند. Silksong مدت‌ها است در سکوت خبری قرار گرفته است که باید ببینیم آیا سرانجام شاهد معرفی این بازی‌ها در نمایش ایکس باکس خواهیم بود یا خیر.

زومجی پوشش ویدیویی زنده از مراسم ایکس باکس و بتسدا خواهد داشت. شما می‌توانید پخش زنده مراسم را در تاریخ یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰ از طریق توییچ و آپارات رسمی زومجی تماشا کنید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده