نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

احتمال عرضه بازی Hollow Knight: Silksong در گیم پس

براساس اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که بازی اکشن – ماجراجویی و مترویدوانیا Hollow Knight: Silksong از روز نخست عرضه در سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر خواهد شد.

براساس جدیدترین اخبار بازی شاید بازی مورد انتظار Hollow Knight Silksong از روز اول در دسترس مشترک‌های سرویس ایکس باکس گیم پس قرار بگیرد. توسعه‌دهندگان Team Cherry هنوز تاریخ مشخصی را برای عرضه‌ی این بازی در نظر نگرفتند، اما The Snitch در توییتر فاش کرد که این بازی در روز نخست عرضه ازطریق گیم پس منتشر خواهد شد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، باید گفت که کاربر The Snitch در توییتر چندی پیش اطلاعات زیادی از رویداد State of Play پلی استیشن را فاش کرد و سپس با افشای بازی جدید هیدئو کوجیما که ظاهرا Overdose نام دارد، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. این اکانت همچنین تاریخ انتشار The Last of Us Remake را قبل از معرفی رسمی این بازی منتشر کرد تا حالا به یکی از اینسایدرهای موثق دنیای بازی تبدیل شود.

گیم پلی بازی Hollow Knight Silksong

اگر ادعای مطرح شده در خصوص بازی Hollow Knight Silksong صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که در رویداد این هفته‌ی ایکس باکس و بتسدا شاهد نمایشی از این بازی باشیم. علاوه‌بر این، متیو گریفین، مسئول بخش بازاریابی بازی Hollow Knight: Silksong اخیرا در واکنش به‌یکی از توییت‌های جف کیلی که قرار است رویداد سامر گیم فست (Summer Game Fest) را برگزار کند خبرساز شده بود.

در مورد خود بازی Hollow Knight Silksong نیز باید گفت که این بازی دنباله‌ی قسمت اول Hollow Knight در سال ۲۰۱۷ است که میلیون‌ها نسخه را به فروش رسانده و امتیاز ۹۰ را در متاکریتیک کسب کرد. این بازی همچنین طرفداران پروپاقرصی دارد که بی‌صبرانه منتظر نسخه جدید این بازی هستند.

سرویس اشتراکی شرکت مایکروسافت با سه اشتراک PC Game Pass، ایکس باکس گیم پس و Game Pass Ultimate در دسترس کاربرها قرار دارد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده