// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲

پشتیبانی بازی Street Fighter 6 شرکت کپکام از کراس پلی

به‌تازگی مشخص شد که بازی Street Fighter 6 از کراس پلی و نت کد برگشتی برای بازی‌های آنلاین پشتیبانی می‌کند.

امروزه اکثر بازی‌های آنلاین از ویژگی کراس‌پلی پشتیبانی می‌کنند و با معرفی استریت فایتر 6، این دغدغه برای مخاطبان بازی به وجود آمد که آیا این محصول جدید شرکت کپکام هم از کراس پلی پشتیبانی می‌کند؟ اصلا بخش آنلاین بازی Street Fighter 6 به چه شکل خواهد بود؟

در جریان سامر گیم فست ۲۰۲۲ تعدادی از اصحاب رسانه و تولید کنندگان محتوا قادر به تجربه دمو Street Fighter 6 بوده‌اند و در میان آن‌ها، مکسیمیلیان دود، یکی از تولید کنندگان محتوا بازی‌های مبارزه‌ای، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که بازی Street Fighter 6 دارای ویژگی کراس پلی است و این گفته توسط تیم توسعه‌دهنده تایید شده است.

این در حالی است که تیمور حسین از گیم‌اسپات، اعلام کرده که استریت فایتر 6 دارای نت کد برگشتی است، اما تیم سازنده جزئیات بیشتری را حول کیفیت و تفاوت‌های آن با نسخه پنجم ارائه نکرده است. به‌عبارتی نت کد برگشتی (Rollback Netcode) یکی از ویژگی‌های مهم در بازی‌های مبارزه‌ای است و تأخیر حاصل از پینگ یا اعمال ضربات و کومبوها را بهبود بخشیده است و استفاده‌ی مناسب از آن می‌تواند موارد ذکرشده را به حداقل میزان ممکن برساند.

همچنین دراین‌میان بد نیست به تایید شخصیت گایل برای Street Fighter 6 هم اشاره‌ای داشته باشیم که در جریان رویداد Summer Game Fest، ظاهر جدید وی به‌نمایش گذاشته شد. بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده