نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸

انتشار اطلاعات جدید پیرامون بازی آنلاین The Last of Us

اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت رسمی ناتی‌ داگ، توضیحات بیشتری درباره‌ی بازی آنلاین و موردانتظار The Last of Us را به هوادارها ارائه می‌کند.

بالاخره پس از مدت‌ها نیل دراکمن، کارگردان سری بازی The Last of Us جزئیاتی را درباره‌ی بازی چندنفره و آنلاین این سری منتشر کرد. پیش از این طرفداران تصور داشتند که بخش چندنفره‌ی The Last Of Us صرفا نسخه‌ی تکامل‌یافته و گسترده‌تر Factions است که در قالب محصول جداگانه منتشر می‌شه. بااین‌حال دراکمن اعلام کرد که این اثر یک بازی بزرگ و گسترده از استودیو ناتی‌داگ است. این بازی آنلاین حتی خط داستانی و شخصیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارد و در یک شهر دیگر از ایالات متحده آمریکا جریان خواهد داشت. همچنین دراکمن تایید کرد که این بازی به اندازه‌ی آثار تک‌نفره و داستانی ناتی‌ داگ، بزرگ خواهد بود.

علاوه‌بر انتشار جزئیات از بازی چندنفره‌ی The Last Of Us توسط نیل دراکمن در رویداد Summer Game Fest، اخیرا یک مقاله در سایت رسمی ناتی‌ داگ منتشر شده است که اطلاعات بیشتری از این اثر را ارائه می‌دهد: «بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از شما نه‌تنها به داستان‌های سری The Last of Us علاقه دارید، بلکه بخش چندنفره‌ی Factions را هم دوست دارید. تقریبا از یک دهه‌ی پیش که بخش Factions بازی The Last of Us منتشر شد، طرفداران همچنان درباره‌ی گسترش این بخش گفت‌وگو می‌کنند.

تصویر هنری از بازی چندنفره‌ The Last of Us

(تصویر هنری از بازی چندنفره‌ The Last of Us)

درنهایت می‌توانیم اعلام کنیم که چیزی بسیار بزرگتر از یک حالت (Mode) خواهیم ساخت. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که یک تصویر هنری و مفهومی را از تجربه‌ی چندنفره‌ی آینده‌ی خود که پروژه‌ای بسیار جاه‌طلبانه است، با شما به اشتراک بگذاریم. ما به‌طور قابل توجهی در حال گسترش استودیوی بازی‌سازی NaughtyDog هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که این بازی تمام‌مقیاس و مستقل را با وسعت عظیم و دنیای گسترده‌اش به‌گونه‌ای که طرفداران از سری The Last of Us و استودیوی ناتی‌ داگ انتظار دارند، بسازیم.

هدف ما این است که جدیدترین ورود خود به زمینه‌ی بازی‌های چندنفره‌ را با دعوت از بازیکنان تازه‌ برای تجربه‌ی آن همراه کنیم؛ درحالی‌که این بازی هنوز یک چالش هیجان‌انگیز برای طرفداران همیشگی ما به حساب آید. سال آینده اخبار بیشتری در راه است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این منتظر بمانیم تا شما را با تیم سازنده‌ی این تجربه‌ی جدید آشنا کنیم».

تصویر هنری منتشر شده از بازی چندنفره‌ی The Last of Us جزئیات زیادی را نشان نمی‌دهد و طرفداران باید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خط داستانی، شهر و گروه بازیگرهای این بازی منتظر بمانند. به نظر می‌رسد که این بازی لست آو آس در سال ۲۰۲۳ میلادی از راه می‌رسد و گیمرها را همراه‌با کاراکترهای تازه به شهر سان فرانسیسکو می‌برد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی آنلاین The Last of Us چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده