نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴

پاداش های پیش خرید و نسخه دیجیتال دیلاکس بازی The Last of Us Part 1

استودیو ناتی داگ از نسخه‌ی Digital Deluxe و پاداش‌های پیش خرید بازی The Last of Us Part 1 رونمایی کرد.

استودیو ناتی داگ پس از رونمایی از بازی The Last of Us Part I در جریان رویداد Summer Games Fest 2022 جزئیاتی از نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس و پاداش‌های پیش خرید آن منتشر کرد. نسخه‌ی Digital Deluxe بازی با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و نسخه‌ی استاندارد آن ۶۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. در این بین بازی The Last of Us Part 1 یک نسخه‌ی فیزیکی ویژه و ۹۹.۹۹ دلاری با نام Firefly Edition هم دارد که در نوع خود جذاب به نظر می‌رسد.

نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی شامل فزاینده‌ی مهارت سرعت ساخت‌وساز، فزاینده‌ی مهارت سرعت درمان، ارتقا افزایش سرعت تعویض خشاب تپانچه ۹ میلی‌متری، ارتقا افزایش خشاب رایفل، تعدیل‌کننده‌ی پیکان‌های انفجاری، فیلتر Dither Punk، حالت Speedrun و ۶ پوسته‌ی سلاح برای هفت‌تیر Black Gold 9mm، هفت‌تیر Silver Filigree 9mm، شاتگان Rubber Tactical، شاتگان Sculpted Oak، کمان Arctic White و کمان Carbon Black است.

نسخه دیجیتال دیلاکس بازی The Last of Us Part 1

گیمر در نسخه‌ی استاندارد هم می‌تواند تک‌تک این موارد را با تجربه‌ی خود بازی به‌دست بیاورد و صرفا دارندگان نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس، زودتر می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند.

بازیکن‌ها با پیش خرید هر یک از نسخه‌های بازی لست آو آس پارت ۱ می‌توانند ضمیمه‌های اضافی برای ارتقا مهارت‌ها و قطعات سلاح اضافی برای ارتقا جنگ‌افزارهای خود به‌دست آورند. بازی The Last of Us Part 1 یک بازسازی کامل از بازی The Last of Us اصلی است که در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربرهای PS3 قرار گرفت. این ریمیک که برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود، از فناوری‌های نسل ۹ استفاده می‌کند و عملکرد گرافیکی بازی را از هر نظر بهبود خواهد داد.

فایرفلای ادیشن بازی The Last of Us Part 1 استودیو ناتی داگ شرکت سونی

بازی The Last of Us Part 1 بهبودهایی قابل‌توجه نیز در سایر زمینه‌ها نظیر مبارزات، حرکات، مخفی‌کاری و هوش مصنوعی خواهد داشت. نیل دراکمن، یکی از رؤسای استودیو ناتی داگ اظهار داشت که آن‌ها از درس‌های فراگرفته در طول توسعه‌ی بازی Uncharted 4 و بازی The Last of Us Part 2 برای توسعه‌ی این ریمیک استفاده می‌کنند. بازی لست آو آس پارت ۱ در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و در زمانی نامعلوم به کامپیوتر راه خواهد یافت.


منبع IGN GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده