نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵

نمایش گیم پلی بسته الحاقی Cuphead: The Delicious Last Course

در جریان رویداد سامر گیم فست نمایشی اختصاصی از  بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead را داشتیم که گیم پلی این بازی جذاب ران اند گان را نشان می‌دهد.

بازی Cuphead، اولین و تنها ساخته استودیو MDHR تا به امروز است؛ استودیویی که دو برادر با نام‌های جرِد و چاد مولدنهاور آن را تاسیس کرده‌اند. خودِ بازی کاپهد، پروسه ساخت عجیبی را پشت سر گذاشت؛ توسعه بازی از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و بالاخره پس از فراز و نشیب‌های فراوان که مرور آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد، در سال ۲۰۱۷ شاهد انتشار بازی بودیم. اما واقعیت این است که انتظار طولانی برای بازی که با هر نمایش آن سخت و سخت‌تر هم می‌شد، کاملا ارزشش را داشت و کاپهد پس از عرضه، خیلی زود دلِ گیمر‌ها و مخصوصا آن‌هایی را که با آثار رترو و گان اند ران بزرگ شده بودند، ربود.

The Delicious Last Course را می‌توان یکی از بسته الحاقی‌های مورد انتظار برای هواداران بازی Cuphead دانست که پس از معرفی، در سکوت خبری به‌سر رفت. استودیو MDHR در جریان تریلر منتشر شده بخش‌هایی از باس فایت‌های بازی را به نمایش گذاشت.

به هر حال، انتظار می‌رود که پس از موفقیت‌های نسخه اصلی و به لطف زمان زیادی که سازندگان صرف طراحی بسته الحاقی The Delicious Last Course با نهایت دقت و وسواس کرده‌اند، شاهد یک تجربه چالش‌برانگیز و شیرین در آن باشیم. محتوای این بسته قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) راهی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی شود.

در ادامه، می‌توانید تریلر منتشر شده از تاریخ انتشار بسته الحاقی Cuphead: The Delicious Last Course را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده