// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰

واکنش منتقدین به بازی The Quarry

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی The Quarry منتشر شده و شاهد عملکرد خوبی از جدیدترین ساخته سوپرمسیو گیمز هستیم.

هفت سال پیش بازی Until Dawn ساخته استودیو سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) روانه بازار شد و توانست یک تجربه متفاوت از بازی‌های ترسناک را در اختیار کاربران قرار دهد. تجربه‌ای سینمایی و تعاملی درکنار وجود انتخاب‌هایی که بسیار سرنوشت ساز بودند، از مواردی بودند که Until Dawn را به یک تجربه متفاوت تبدیل کرده بود.

در ادامه استودیو سوپرمسیو گیمز با استفاده از این فرمول سری The Dark Pictures Anthology را توسعه داد. این در حالی است که خبر ساخته شدن The Quarry توسط سوپرمسیو گیمز، مورد خوشحال کننده‌ای بود، زیرا تیم سازنده وعده داده بود که این بار شاهد یک روایت داستانی سینمایی-تعاملی متفاوت و ترسناک‌تری نسبت‌به قبل خواهیم بود.

حال The Quarry فردا ۲۰ خرداد ماه روانه بازار می‌شود و به‌تازگی میانگین امتیازات آن منتشر شده و شاهد عملکرد خوبی هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش بعضی از منتقدین بازی The Quarry را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خو را هم با ما درمیان بگذارید.

The Quarry

  • سازنده: سوپرمسیو گیمز
  • ناشر: 2K Games
  • سبک: ترسناک
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان

کاراکتر بازی ترسناک The Quarry استودیو سوپرمسیو گیمز

ویندوز سنترال: ۹۰ از ۱۰۰

The Quarry از فرمول استفاده شده در بازی‌هایی مثل Until Dawn استفاده کرده و یک تجربه بصری خیره‌کننده با اجرای عالی بازیگرها به‌نمایش می‌گذارد. همچنین داستان‌سرایی بازی درگیرکننده بوده و از آن می‌توان به‌عنوان یک نامه عاشقانه مدرن برای بازی‌های ترسناک کلاسیک یاد کرد.

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

سوپرمسیو گیمز از اینکه The Quarry یک فیلم تعاملی است، خجالت زده نیست. مکانیک‌های بازی نسبت به Until Dawn که هفت سال پیش عرضه شده است، تغییر خاصی نکرده و اذیت کننده نیست. ساختار پایه سیستم انتخاب و رخ دادن اتفاق‌ها در بازی همچنان تاثیرگذاری بسیار بالایی روی روند بازی داشته و باعث شده هر تصمیم شما سنگینی و اهمیت خاصی داشته باشد.

کاراکترهای این بازی، شخصیت مخصوص‌به خود را داشته، روایت داستانی خوب بوده و اجرای خوب بازیگرهای The Quarry، سبب شده تا بازیکن به سرنوشت هرکدام از کاراکترها اهمیت دهد. همچنین اتفاقات داستانی بازی به‌گونه‌ای است که شما را مشتاق می‌کند تا متوجه شوید در آینده چه چیزی منتظر شما است. شاید هر چند دقیقه‌ یک بار در روند بازی دخالت داشته باشید، اما سبب نمی‌شود تا The Quarry یک بازی ترسناک عالی و بهترین ساخته سوپرمسیو گیمز نباشد.

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

در دل بازی، آرزو می‌کردم که بازیکن هدایت بیشتر سکانس‌های اکشن را در دست داشت. اما نمی‌توانم منکر فریبنده بودن انتخاب‌ها در بازی شوم؛ آن هم زمانی‌که هر یک از انتخاب‌ها به آشوبی کامل ختم می‌شد. زمانی‌که فرار دیوانه‌وار در جنگل‌ها شروع می‌شد، راز و رمزهای تاریک و هیجان حاصل از زنده نگه داشتن کاراکترها، چیزی است که شما را تا انتها و مشاهده تیتراژ پایانی سرگرم می‌کند.

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

داستان دل‌ربا و ارائه سینمایی The Quarry سبب شده تا با یک تجربه جذاب ترسناک روبه‌رو شویم. حتی اگر با محصولی روبه‌رو باشیم که بهترین نقطه اوج آن، زمانی‌ است که به‌صورت مداوم مشغول تجربه بازی نیستید.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

The Quarry سرگرم کننده است و یک هیجان‌ خونین را در اولین تجربه‌تان به ارمغان می‌آورد. بااین‌حال، کمبود تعامل و مشکلات ریز بسیاری در گوشه و کنار بازی، روی تجربه کلی تأثیرگذار است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده