نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳

توسعه‌ی تمامی بازی های جدید کالاف دیوتی با یک موتور گرافیکی

بازی‌های Call Of Duty: Modern Warfare II و Warzone 2 و همچنین سایر بازی‌های آینده‌ی این مجموعه قرار است با استفاده از یک موتور بازی‌سازی یکپارچه توسعه داده شوند.

بعد از رونمایی رسمی از بازی Call Of Duty: Modern Warfare II، اطلاعات جدیدی در رابطه با این بازی و سایر پروژه‌های پیش روی مجموعه‌ی کالاف دیوتی منتشر شده که این بار به موتور گرافیکی مورد استفاده‌ی توسعه‌دهندگان استودیوهای سازنده‌ی بازی‌های Call Of Duty مربوط می‌شود. براین اساس گفته می‌شود که علاوه‌بر Modern Warfare II و Warzone 2 که در سال ۲۰۲۲ در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند، همه‌ی بازی‌های آینده‌ی این مجموعه نیز با استفاده از یک موتور گرافیکی واحد ساخته خواهند شد.

به‌گفته‌ی استفانی اسنودن، مدیر ارتباطات اکتیویژن، این تلاشی است که به کارگیری خسته کننده و زمان بر ویژگی‌های مختلف موتورهای گرافیکی متعدد را ساده‌تر خواهد کرد. اسنودن می‌گوید با اینکه این کار قطعاً ساده نخواهد بود، اما در بلند مدت بهترین تصمیمی است که می‌توان گرفت.

«در خصوص ادغام و یکپارچه سازی شاخه‌ها و موارد اینچنینی، چالش‌هایی وجود دارد که البته باید گفت درنهایت به نفع ما خواهد بود. چرا که نهایتاً ما بهترین ویژگی‌ها را در یکجا جمع آوری خواهیم کرد. ما بهترین مهندسین خود را در هریک از زمینه‌های مربوطه به کار می‌گیریم تا از توانایی آن‌ها در توسعه‌ی این فناوری استفاده کنیم.»

نمایی از تریلر رونمایی Call Of Duty: Modern Warfare II

بازی Call of Duty: Modern Warfare II که دنباله‌ی مستقیمی برای بازی کالاف دیوتی مدرن وارفیر ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید، در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. هنوز جزئیات چندانی از داستان بازی در دسترس نیست، اما براساس گفته‌های اکتیویژن این بازی بار دیگر روایت‌گر ماجراجویی‌های تیم Task Force 141 خواهد بود.

کاپیتان جان پرایس، سایمون رایلی ملقب به Ghost، جان مک‌تاویش ملقب به Soap، کایل گریک ملقب به Gaz و یک سرهنگ از نیروهای ویژه مکزیک با نام کلنل آلخاندرو وارگاس از جمله شخصیت‌هایی هستند که در این بازی با آن‌ها همراه خواهیم شد.

همچنین مانند بازی‌های قبلی این مجموعه، بتای عمومی بازی در ابتدا تنها در دسترس بازیکنان پلتفرم پلی‌ استیشن قرار خواهد گرفت. بازی Call of Duty: Modern Warfare II در قالب سه نسخه‌ی Standard Edition ،Cross Gen Bundle و Vault Edition در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد که هنوز اطلاعاتی از محتویان نسخه گران‌قیمت والت ادیشن در دسترس نیست.

درنهایت نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده