نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷

نمایش جدید ریمیک Resident Evil 4 در شوکیس کپکام

به تازگی شرکت کپکام اعلام کرد که در رویداد خود تریلر جدید ریمیک Resident Evil 4 را پخش خواهد کرد.

شرکت کپکام در ساعت ۰۲:۳۰ بامداد سه‌شنبه هفته‌ی بعد به وقت ایران، در جریان یک شوکیس اختصاصی به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی‌های مورد انتظار خود می‌پردازد. اولین اطلاعیه‌ی کپکام مربوط به ارائه‌ی اخبار جدید از به‌روزرسانی Monster Hunter Rise: Sunbreak بود. حال به تازگی این شرکت تایید کرده است که ریمیک Resident Evil 4 نیز قرار است در شوکیس آینده یک نمایش جدید داشته باشد.

بر اساس توییت اخیر شرکت کپکام، طرفداران می‌توانند انتظار یک «نگاه جدید» به ریمیک Resident Evil 4 داشته باشند. این ریمیک که نخستین بار در رویداد State of Play اخیر پلی استیشن معرفی شد، جلوه‌های بصری ارتقایافته‌ای دارد. همچنین به نظر می‌رسد برای القای حس ترس بیشتر نورپردازی و رنگ‌بندی محیطی کمی تیره‌تر شده است. لئون اس کندی، به همراه ایدا وانگ و اشلی گراهام در نمایش معرفی ریمیک Resident Evil 4 حضور داشتند و شاهد برخی مکان‌های کلاسیک این بازی نیز بودیم. همچنین تایید شده است که محتوایی از این بازی برای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2 سونی در حال توسعه است.

ریمیک Resident Evil 4 قرار است در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ (۲۴ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده