// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۸

عرضه بازی Warzone 2.0 در سال ۲۰۲۲

بازی Warzone 2 قرار است در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شود. سازندگان یک نقشه‌ی جدید و یک حالت سندباکس جدید برای بازی تدارک دیده‌اند.

اکتیویژن به‌صورت رسمی اعلام کرد که Warzone 2.0 در اواخر سال ۲۰۲۲ برای پی سی، کنسول‌های نسل هشتمی و نسل نهمی عرضه خواهد شد. این بازی توسط Infinity Ward و به‌صورت هم‌زمان با مدرن وارفر 2 در حال توسعه است.

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۶ آبان ماه عرضه شود. وارزون 2 نیز اندکی پس از آن عرضه خواهد شد. Call of Duty: Warzone 2 قرار است بخش سندباکس و نقشه‌ی جدیدی را ارائه دهد. چندی پیش نقشه‌ی کامل بازی فاش شده بود. بخش زیادی از نقشه را آب تشکیل می‌دهد و قابلیت شنا کردن به بازی اضافه شده است. همچنین سازندگان قصد دارند بازی را تا جای ممکن شبیه Blackout کنند.

اکتیویژن تأیید کرد که آیتم‌ها و نوار پیشرفت شما به وارزون 2 منتقل نخواهند شد. این بازی قرار است Inventory و نوار پیشرفت جدیدی داشته باشد. البته نگران نباشید، چرا که سازندگان وارزون فعلی را ادامه خواهند داد و قصد متوقف کردن پشتیبانی آن را حداقل در آینده نزدیک ندارند. تصميم با خودتان است که نسخه‌ی فعلی را ادامه دهید یا به Warzone 2.0 کوچ کنید.

فصل Pacific بازی Call of Duty: Warzone

ناگفته نماند که سیستم ضد تقلب اکتیویژن موسوم به Ricochet هم‌زمان با مدرن وارفر 2 عرضه خواهد شد و در ادامه به بازی بتل رویال وارزون 2 نیز اضافه می‌شود. این سیستم قصد دارد با متقلبان (چیترها) مبارزه کند و تا جای ممکن آن‌ها را محدود کند.

نسخه‌ی موبایل Call of Duty: Warzone نیز در دست توسعه قرار دارد.

دوستان نظرتان چیست؟ به نظر شما Warzone 2.0 می‌تواند مشکلات نسخه‌ی فعلی را برطرف کند؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده