// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رسما رونمایی شد

همان‌طور که اکتیویژن وعده داده بود، دقایقی پیش بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رسما رونمایی شد.

مدتی پیش بود که اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه کالاف دیوتی، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را با انتشار یک تیزر معرفی و مشخص شد که در ماه ژوئن رونمایی کامل بازی را شاهد خواهیم بود. حال همان‌طور که ناشر بازی وعده داده بود، دقایقی پیش تریلر سینمایی داستانی مدرن وارفر ۲ در دسترس قرار گرفت.

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد کاپیتان پرایس، سوپ مک‌تاویش و گوست هستیم که در حال انجام مأموریت در محیط‌های مختلف هستند. البته که تریلر منتشر شده آن‌چنان محتویات داستانی خاصی را منتشر نکرد و صرفا رویارویی با شخصیت‌های دوست داشتنی این سری، حس و حال نوستالوژی‌ای را به‌وجود آورد. در انتهای تریلر هم مشخص شد که کاربران هم‌اکنون قادر به پیش‌خرید بازی بوده و دسترسی زودهنگام به بتای بازی پیدا خواهند کرد.

دراین‌میان اشاره کنم که فردا شب و مراسم سامر گیم فیست، گیم‌پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نمایش داده می‌شود. این نسخه توسط اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در دست توسعه است و در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده