// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۶

احتمال عرضه God of War Ragnarok در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲

حساب کاربری توییتر PlayStation Game Size در توییت اخیر خود به عرضه God of War Ragnarok در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ اشاره کرده است.

درگذشته مشخص شد که بازی God of War در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، اما تاریخ دقیقی در دسترس قرار نگرفت. بااین‌حال عده‌ای از کاربران بر این عقیده هستند که احتمال عرضه بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ هم وجود دارد، زیرا سونی و سانتا مونیکا هنوز تاریخ انتشار دقیقی از این بازی یا جزئیات بیشتری از جهان آن را دراختیار کاربران قرار نداده‌اند.

نکته جالب این است که در دیتابیس بازی، اعلام شده بود Ragnarok تا پایان ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و حال شاهد تغییر این تاریخ هستیم. حساب کاربری توییتر PlayStation Game Size که همیشه جزئیات مختلفی از دیتابیس پلی استیشن را با کاربران به اشتراک گذاشته است، اعلام کرده که تاریخ Place Holder بازی به انتهای ماه دسامبر (اواسط دی ماه) تغییر پیدا کرده است.

ازاین‌رو احتمال می‌رود شاهد عرضه بازی God of War Ragnarok در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲ (از اکتبر تا دسامبر) باشیم. اگر به اخبار فاش شده اخیر حول سونی و عرضه ریمیک The Last of Us نگاه کنیم، منطقی به‌نظر می‌رسد که سونی عرضه بازی را از سه‌ماهه سوم به سه‌ماهه چهارم منتقل کرده باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در جریان رویداد سامر گیم فیست، تاریخ انتشار دقیق God of War Ragnarok اعلام می‌شود یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده