نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹

شایعه: تاریخ عرضه ریمیک بازی The Last of Us مشخص شد

براساس گزارش‌های جدید، شاید بازی معرفی‌نشده‌ی The Last of Us Remake در ماه سپتامبر از سوی ناتی داگ منتشر شود.

مدت زیادی از مطرح شدن اولین شایعات مربوط‌به بازسازی بازی The Last of Us برای پلی استیشن 5 می‌گذرد. بازی ترسناک ماجراجویانه و پساآخرالزمانی استودیو ناتی‌داگ اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ و برای کنسول PS3 عرضه شد و قسمت جدید این مجموعه در سال ۲۰۲۰ به‌دست گیمرها رسید. سونی و ناتی داگ، استودیوی سازنده‌ی این بازی، هنوز به‌صورت رسمی وجود ریمیک را تأیید یا تکذیب نکردند. بااین‌حال ظاهرا تاریخ عرضه‌ی آن هم فاش شده است.

در جدیدترین شایعات مربوط‌به The Last of Us Remake، کاربر The Snitch در توییتر که برنامه‌ی کامل State of Play اخیر شرکت سونی را چند ساعت قبل از پخش برنامه به‌صورت کامل فاش کرد، تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) را زمان دقیق عرضه‌ی Part 1 می‌داند. باتوجه‌به عرضه‌ی بازی دوم مجموعه با نام The Last of Us Part 2 احتمال دارد که ریمیک بازی اول با نام The Last of Us Part 1 تقدیم بازیکن‌ها شود.

شایعه زمان عرضه The Last Of Us Remake

این درحالی است که جف گراب، خبرنگار صنعت بازی اخیرا مدعی شده بود که The Last of Us Remake احتمالا در تعطیلات آخر سال منتشر خواهد شد. قبل از جیسون شرایر از نشریه بلومبرگ گزارش داده بود که ناتی داگ روی بازی The Last of Us Remake کار می‌کند.

گزارش‌های تام هندرسون در اوایل سال جاری نیز حاکی از آن بودند که توسعه‌ی بازی The Last of Us Remake تقریبا تمام شده است و این ریمیک درکنار بازی مولتی‌پلیر بزرگ و جدید لست آو آس در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. بازی چندنفره‌ی یادشده در استودیو ناتی داگ درحال توسعه است. علاوه‌بر این یک سریال اقتباسی از دنیای لست آف آس نیز در شبکه HBO در دست ساخت است که پدرو پاسکال در آن نقش جول را بازی می‌کند.

براساس واکنش هندرسون به توییت جدید The Snitch ظاهرا ممکن که بازی The Last of Us Part 1 در سپتامبر عرضه شود و سپس در تعطیلات ۲۰۲۲ یا همان سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی شاهد از راه رسیدن بازی God of War Ragnarok باشیم. البته هندرسون در این لحظه نمی‌تواند ادعای The Snitch را رد یا تایید کند.

حال باید منتظر ماند و دید درصورتی که ناتی داگ توسعه The Last of Us Remake را به‌صورت رسمی تایید کند، چطور قرار است این اثر را به‌عنوان یک بازی نسل نهل نهمی در اختیار گیمرها قرار دهد. تازه ایموجی‌های استفاده‌شده توسط The Snitch نشان می‌دهند که گویا مثل Uncharted: Legacy of Thieves Collection، ریمیک The Last of Us هم برای کنسول PS5 و هم برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

لطفا شما هم اگر از افراد علاقه‌مند به آثار ناتی‌داگ و به‌خصوص دنیای The Last of Us هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این مورد را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Tom Henderson psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده