// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲

رونمایی از لوگو تازه استودیو Bend و اشاره به بازی جدید این تیم شرکت سونی

استودیو بند شرکت Sony روی یک بازی جدید با سیستم‌های جهان-باز کار می‌کند و لوگو این استودیو دستخوش تغییرات شده است.

در ژوئن سال گذشته بود که هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن اعلام کرد که استودیو Bend در حال کار روی یک پروژه‌ی جدید است. در آن زمان طرفدارها فهمیدند که حداقل فعلا دنباله بازی Days Gone ساخته نخواهد شد. حال مشخص شده که اثر در حال ساخت استودیو بند، یک بازی جهان-باز است که شامل مولتی‌پلیر هم می‌شود.

کوین مک‌آلیستر، مدیر جامعه کاربری استودیو بند به شکل رسمی در وبسایت پلی استیشن اعلام کرد: «امروز ما هیجان‌زده هستیم تا اطلاعاتی اندک را از پروژه‌ی فعلی‌مان ارائه دهیم. ما در حال حاضر مشغول توسعه یک آی‌پی جدید هستیم که شامل حالت چندنفره است و با استفاده از سیستم‌های جهان-باز بازی Days Gone ساخته می‌شود. اما دراینجا شاهد جهانی کاملا جدید هستیم که ما به‌شدت برای ساخت و ارائه آن به شما هیجان‌زده‌ایم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا در زمان مناسب آن را برای شما به نمایش بگذاریم».

بااین‌حال عده‌ای از کاربران همچنان مشتاق ساخته شدن بازی Days Gone 2 هستند و باید دید که در آینده چه اتفاقی برای دیز گان رخ خواهد داد. بااین‌که Days Gone ظاهرا از نظر فروش وضعیت قابل قبولی داشت، اما برخلاف اکثر بازی‌های انحصاری پرخرج شرکت Sony نتوانست عملکرد مناسبی را در کسب نمرات و جوایز از خود به نمایش بگذارد. اکنون لوگو استودیو بند تغییر کرده است و این تیم بازی‌سازی فرست-پارتی (اختصاصی) سونی رو به جلو حرکت می‌کند.

استودیو بند در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که لوگو تازه در حقیقت نشان‌دهنده‌ی مکان، تاریخ و سبک زندگی Central Oregon است؛ منطقه‌ای در ایالت اورگن کشور آمریکا که استودیو Bend در آن قرار دارد. برای آن دسته از افرادی هم که اطلاعی از این موضوع ندارند، باید بگویم که اورگن همان ایالتی است که داستان بازی Days Gone در آن روایت می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده بازی جدید استودیو بند چه تجربه‌ای را ارائه می‌دهد. آیا بازی بعدی هم قرار است بازیکن را به یکی از مناطق شمال غربی اقیانوس آرام ببرد؟

نظر شما کاربرهای زومجی درباره‌ی لوگو جدید استودیو Bend و بازی در حال ساخت این تیم شرکت سونی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده