// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸

ارائه بتا حالت کوآپ بازی Halo Infinite در آینده نزدیک

کاربران هیلو اینسایدر از ماه ژوئیه می‌توانند بتای کوآپ کمپین Halo Infinite را تجربه کنند.

درگذشته بود که مشخص شد بتا کوآپ بخش کمپین بازی Halo Infinite در تابستان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند بازی را درکنار دوستان خود تجربه کنند. البته به‌تازگی مشخص شد که برای تجربه بتای کوآپ بازی باید جزو کاربران هیلو اینسایدر باشید.

یکی از توسعه‌دهندگان هیلو اینفینیت در این راستا در توییتر اعلام کرد: «با عرضه کوآپ کمپین بازی Halo Infinite در اواخر سال جاری میلادی، برنامه داریم تا بتای آن را در ماه ژوئیه (اواسط تیر ماه/اوایل مرداد ماه) در دسترس کاربران هیلو اینسایدر قرار دهیم. برای اینکه شانس خود را برای کسب این بتا امتحان کنید، مطمئن شوید که در پروفایل هیلو حتما جزو برنامه هیلو اینسایدر قرار گرفته‌اید. پروفایل خود را به‌روزرسانی کرده باشید».

به‌عبارتی کاربران با مراجعه به وبسایت هیلو ویپوینت، باید روی گزینه Join Halo Insider کلیک کنند تا سراغ تکمیل مراحل ثبت نام و قرارگیری در فهرست کاربران هیلو اینسایدر بروند. یادتان باشد که پس از ورود با حساب کاربری ایکس باکس، ساختار برنامه را در حالت Console Flighting یا PC Flighting قرار دهید. استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده هیلو اینفینیت، اعلام نکرد که که این بتا برای کاربران کدام پلتفرم درنظر گرفته شده است. اما به‌نظر می‌رسد هم کاربران پی سی و هم کاربران ایکس باکس، قادر به تجربه بتا کوآپ Halo Infinite خواهند بود.

اشاره کنم که این بتا مربوط‌به کوآپ آنلاین بازی است که در اواخر ماه اوت (اوایل شهریور ماه) عرضه خواهد شد و تجربه بازی به‌صورت اسپلیت اسکرین، در فصل فصل سوم در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده