نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳

آغاز فصل اول بازی Battlefield 2042 از فردا

شرکت الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر تازه از تاریخ شروع فصل اول بازی Battlefield 2042 تحت عنوان Zero Hour پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Electronic Arts از آغاز فصل اول بازی اول-شخص شوتر Battlefield 2042 تحت عنوان Zero Hour (ساعت صفر) در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) خبر داده است. این تاریخ با انتشار یک تریلر گیم‌پلی تازه در روز سه‌شنبه اعلام شد که شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

فصل اول بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ یک اسپیشالیست تازه با نام اولینا و سلاح موشک‌انداز این متخصص را معرفی می‌کند. فصل Zero Hour هلیکوپترهای رادارگریز و یک نقشه‌ی کوهستانی با نام Exposure را به بازی اضافه می‌کند. نقشه‌ی تازه در یک مرکز تحقیقاتی کانادایی واقع است که فضای داخلی آن پس از رانش زمین نمایان شده است.

نخستین بتل پس بازی Battlefield 2042 دارای ۱۰۰ سطح محتوا برای آزادسازی است که ۳۰ سطح آن رایگان و ۷۰ سطح تنها برای خریداران بتل پس در دسترس خواهد بود. شرکت الکترونیک آرتز می‌گوید: «سطوح رایگان امکان دسترسی به اسپیشالیست، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، لوازم تزئینی و غیره را فراهم می‌آورد. تکمیل سطوح پریمیوم نیز پوسته‌ها، ارز BFC، پلیر کارت بک‌گراندها، وصله‌های سلاح، Takedownها و موارد دیگری را در دسترس قرار می‌دهد».

در ابتدا فصل اول بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ برای آغاز در اوایل سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود، اما شروع آن به تابستان موکول شد تا استودیو دایس پس از شروع ناامیدکننده‌ی بازی بتواند روی بهبود آن تمرکز کند. استودیو DICE اخیرا تأیید کرد که ارائه محتوا برای حالت Hazard Zone بازی Battlefield 2042 را متوقف خواهد کرد. با اینکه هازارد زون قابل تجربه باقی می‌ماند و به مشکلات اساسی آن رسیدگی می‌شود، اما این حالت دیگر میزبان نقشه‌ها و محتویات آتی نخواهد بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده