// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۳

اتحادیه سرگرمی های نرم‌افزاری: E3 در سال ۲۰۲۳ بازمی‌گردد

رئیس ESA (اتحادیه سرگرمی های نرم‌افزاری) در مصاحبه با رسانه واشنگتن پست اعلام کرد که E3 2023 هم به شکل حضوری و هم به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

براساس جدیدترین اخبار بازی در سال ۲۰۲۳ شاهد برگزاری حضوری و آنلاین نمایشگاه E3 خواهیم بود. استن پیر-لوئیس، رئیس Entertainment Software Association (اتحادیه سرگرمی های نرم‌افزاری/ESA) که برگزارکننده‌ی اصلی ای‌تیری به شمار می‌آید، در این رابطه گفت: «ما برای برگشتن در سال ۲۰۲۳ هم با رویداد دیجیتالی و هم با رویداد حضوری هیجان‌زده هستیم».

ای تیری در سال ۲۰۱۹ به‌صورت حضوری به استقبال گیمرها رفت، اما در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ اصلا برگزار نشد. در این بین فقط شاهد برگزاری E3 2021 به شکل کاملا دیجیتالی بودیم. رئیس ESA در ادامه‌ی صحبت‌های خود توضیح داد: «با اینکه رویدادهای دیجیتالی را دوست داریم و رسیدن آن‌ها به مخاطب جهانی را می‌خواهیم، این را هم می‌دانیم که تمایل زیادی به دور هم جمع شدن مردم وجود دارد؛ به اینکه آدم‌ها بتوانند حضوری با هم ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر درباره‌ی موارد جذاب‌کننده‌ی بازی‌ها حرف بزنند».

اکنون شرکت‌های مختلف رویدادهایی به‌خصوص دارند و بعضا فقط مطابق زمان‌بندی‌های خود به نمایش تریلرهای مختلف می‌پردازند. همزمان نباید فراموش کرد که طی سه سال اخیر شاهد فعالیت سامر گیم فست در بازه‌ی زمانی مشابه با E3 بوده‌ایم. باید صبر کرد و دید که در سال ۲۰۲۳ و با بازگشت E3، شرایط به چه شکل در جهان بازی‌های ویدیویی رقم می‌خورد.

شما فکر می‌کنید کدام شرکت‌ها به همکاری رسمی با ESA در سال ۲۰۲۳ تن می‌دهند و با دست پر در نمایشگاه E3 2023 حضور پیدا می‌کنند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده