نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴

به زودی از پروژه جدید سازندگان This War of Mine رونمایی خواهد شد

ایلون بیت استودیوز، سازنده بازی Frostpunk و بازی This War of Mine با انتشار یک تریلر ۲۰ ثانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد به‌ زودی از پروژه جدید خود رونمایی کند.

استودیو بازی‌سازی لهستانی ایلون بیت که با عرضه آثار موفقی مثل Frostpunk و This War of Mine توانست رضایت کاربران زیادی را به‌دست آورد، کم کم برای نمایش رسمی از بازی جدید خود آماده می‌شود. این استودیو با انتشار یک ویدیو ۲۰ ثانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۱۲ ژوئن سال جاری میلادی (۲۲ خرداد) در جریان برگزاری PC Gaming Show به رونمایی کامل از اثر تازه خود بپردازد. شما عزیزان می‌توانید در ادامه ویدیو پخش‌شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

این تریلر با عنوان We are not the same (ما مثل هم نیستیم) منتشر شده است. سازندگان برای توصیف بهتر این ویدیو به نقل قولی از الکسیس کارل، جراح و بیولوژیست فرانسوی روی آوردند و از آن استفاده کرده‌اند. او در یکی از سخنان معروف خود می‌گوید: «انسان بدون رنج کشیدن نمی‌تواند به بازسازی خود بپردازد، زیرا او هم سنگ مرمر و هم مجسمه‌ساز است». ما در این تریلر مردی را مشاهده می‌کنیم که چشمان خود را باز کرد و در حال بیدار شدن است. این تریلر جزییات و اطلاعات خاصی را در اختیار ما نمی‌گذارد و باید تا تاریخ ۲۲ خرداد صبر کنیم.

حدس و گمان‌های زیادی پیرامون تریلر پخش‌شده به وجود آمده است. عده‌ای بر این باور هستند که پروژه‌ی جدید استودیو ایلون بیت ممکن است سومین بازی از مجموعه Anomaly باشد. سری بازی‌های Anomaly از سال ۲۰۱۳ میلادی تا به الان در سکوت به سر برده است و معرفی نسخه جدیدی از آن می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

ایلون بیت (11Bit) سال گذشته اعلام کرد که در حال کار روی نسخه دوم بازی Frostpunk برای رایانه‌های شخصی است. سازندگان در نسخه جدید ما را با جهانی بزرگ‌تر روبه‌رو خواهند کرد. طبق گفته سازندگان، نسخه دوم فقط به ‌عنوان یک دنباله مستقیم شناخته نخواهد شد و توسعه‌دهندگان به‌دنبال خلق تجربیاتی فراتر از انتظارات هستند.

بازی Frostpunk 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و امکان دارد این اثر ابتدا در دست کاربران کامپیوترهای شخصی قرار بگیرد و سپس برای دارندگان کنسول‌های خانگی عرضه شود. نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده