// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۱

قوت گرفتن احتمال معرفی نسخه بهبودیافته بازی GoldenEye 007

شایعات پیرامون عرضه مجدد‌ بازی کلاسیک GoldenEye 007 در چند وقت اخیر سرتیتر اخبار بوده‌اند. اکنون اما بیش از هر زمان دیگری به معرفی بازی نزدیک شده‌ایم.

تقریباً از اوایل سال جدید میلادی شایعات پیرامون عرضه مجدد یا ریمستر بازی GoldenEye 007 به گوش می‌رسیدند. این شوتر کلاسیک سابقاً توسط Rare برای نینتندو 64 عرضه شده بود. حال که فهرست کامل اچیومنت‌های بازی روی وبسایت ایکس باکس قرار گرفته‌اند، بیش از هر زمان دیگری به معرفی عرضه مجدد‌ یا ریمستر آن نزدیک شده‌ایم.

فهرست اچیومنت‌های بازی روی وبسایت ایکس باکس قرار گرفته‌اند و برای عموم قابل مشاهده‌ هستند. ما نیز تصاویری از این فهرست را برای شما قرار داده‌ایم که در پایین می‌توانید مشاهده بفرمایید:

حال سؤال اصلی اینجا است در صورت معرفی رسمی، ریمستر GoldenEye 007 برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد؟ بازی اصلی انحصاری نینتندو N64 بود. اما در حال حاضر استودیوی Rare که توسعه‌دهنده‌ی بازی بوده، تحت تملک مایکروسافت درآمده است. از آن طرف جیمز باند یک آی‌پی مستقل است که باید حق امتیاز آن را خریداری کنید. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که ریمستر یا عرضه مجدد‌ی GoldenEye 007 مولتی پلتفرم باشد و حداقل برای نینتندو سوییچ و کنسول‌های ایکس باکس عرضه شود.

شایعات پیرامون عرضه مجدد‌ی GoldenEye 007 به قدری زیاد بوده‌اند که طرفداران شاید خیلی به معرفی بازی خوش‌بین نباشند. ولی به نظر می‌رسد که بالأخره در ۲۲ خرداد ماه که قرار است شاهد رویداد ایکس باکس و بتسدا باشیم، از این بازی رونمایی شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی کلاسیک روی پلتفرم‌های مدرن مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده