نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۱

احتمال نمایش بازی Hollow Knight: Silksong در رویداد Summer Game Fest

واکنش مسئول بخش بازاریابی بازی Hollow Knight: Silksong به‌توییت جدید جف کیلی، احتمال نمایش این بازی در رویداد سامر گیم فست را بالا برده است.

به‌تازگی و در آخرین اخبار بازی، واکنش متیو گریفین به‌یکی از توییت‌های جف کیلی که قرار است رویداد سامر گیم فست (Summer Game Fest) را برگزار کند، خبرساز شد. گریفین که مسئول بخش بازاریابی برای بازی Hollow Knight: Silksong به‌حساب می‌آید، زیر یکی از توییت‌های جف کیلی که‌ به‌تریلرهای ارسال شده به‌او (برای نمایش در سامر گیم فست) اشاره‌ کرده بود، نوشت که «من هم این اشاره‌ی زیرکانه را تایید می‌کنم». جف کیلی در این توییت چنین متنی را نوشته است:

«هیچ حسی مثل این نیست که ایمیل خود را باز کنید و با تریلرهای جدید [که برای رویداد سامر گیم فست برای جف کیلی ارسال شده‌اند] و خوب روبه‌رو شوید.».

نکته‌ی مهم اینجاست که گریفین به‌طور هم‌زمان در بخش بازاریابی اثر مستقل Crownsworn نیز فعال است و این اشاره‌ی او می‌تواند به‌آن بازی مربوط باشد. اثری در سبک مترویدوینیا که اتفاقا شباهت‌های زیادی به‌بازی Hollow Knight دارد. باید صبر کنیم و ببینیم که در رویداد سامر گیم فست بالاخره از بازی Hollow Knight: Silksong خبری می‌شود یا نه. مراسم افتتاحیه‌ی سامر گیم فست با میزبانی و اجرای جف کیلی در روز پنج‌شنبه (۱۹ خرداد) راس ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به‌وقت تهران برگزار خواهد شد.

نظرتان چیست؟ آیا در این رویداد، نسخه‌ی جدید Hollow Knight نمایش داده خواهد شد؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده