نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۳

تایید ساخت نسخه بعدی Just Cause توسط اسکوئر انیکس

با اعلام اسکوئر انیکس، Just Cause همچنان یک IP مهم برای این شرکت به شمار می‌آید و در حال حاضر نسخه‌ی بعدی آن در حال توسعه است.

اگرچه شرکت اسکوئر انیکس چند هفته قبل بخش بزرگی از توسعه‌دهندگان غربی خود را که شامل استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترآل و اسکوئر انیکس مونترآل بودند به گروه Embracer فروخت اما به‌نظر می‌رسد قرار نیست مجموعه‌های غربی این شرکت فراموش شوند. در همین راستا اخیرا یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس، در جریان یک جلسه‌ی مربوط‌به گزارش سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) تایید کرد که مجموعه‌ی Just Cause همچنان به‌عنوان یکی از فرانچایزهای اسکوئر انیکس باقی می‌ماند.

علاوه‌براین، اسکوئر انیکس به‌صورت رسمی تایید کرد که در حال ساخت نسخه‌ی بعدی سری Just Cause است. بااین‌حال هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده‌اند. آخرین نسخه از سری Just Cause در سال ۲۰۱۸ توسط استودیوی آوالانچ ساخته و به بازار عرضه شد. علاوه‌بر نسخه‌ی پنجم این سری، بازی Just Cause: Mobile نیز برای گوشی‌های iOS و اندروید در حال توسعه است و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

همچنین هنوز مشخص نیست که Just Cause جدید چه مدت در حال توسعه بوده است. این احتمال وجود دارد که به‌زودی در رویداد Summer Game Fest امسال یا رویداد دیگری از این بازی رونمایی شود. لازم به ذکر است که استودیوی آوالانچ در حال توسعه‌ی بازی اکشن، ماجراجویی و کوآپ Contraband است که قرار است برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده