نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲

توسعه بازی Street Fighter 6 با موتور گرافیکی RE Engine

حساب رسمی کپکام در توییتر با نشر پستی جدید از توسعه‌ی بازی Street Fighter 6 با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine خبر داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، شرکت کپکام با نشر یک توییت در حساب رسمی خود در توییتر، از توسعه‌ی Street Fighter 6 با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine خبر داد. در پست توییتری نام‌برده چنین می‌خوانیم:

«بازی استریت فایتر 6 با استفاده از موتور گرافیکی شرکت کپکام یعنی RE Engine ساخته می‌شود تا با ترکیب کردن جلوه‌های هنری گرافیتی با مولفه‌های واقع‌گرایانه، به‌‌آفرینش یک هویت تازه دست بزنیم».

توییتی که خواندیم، شایعات پیرامون ساخته شدن بازی با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine را تایید می‌کند. شرکت ژاپنی که پیش‌تر بازی Street Fighter 5 را با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 ساخته بود، حالا نسخه‌ی جدید را با کمک انجین داخلی خود توسعه می‌دهد. شمایل جدید از جلوه‌های هنری استریت فایتر 6 در تریلر جدید آن دیدیم، با ترکیب مشخصه‌هایی از هنرهای خیابانی (استفاده از گرافیتی و عناصری از این دست) هویت تصویری بازی را به‌نام مجموعه‌ی استریت فایتر نزدیک‌تر کرده است.

طی سالیان اخیر، کپکام با بهره‌گیری از موتور گرافیکی RE Engine توانست آثاری همچون نسخه‌های جدید مجموعه رزیدنت ایول (Resident Evil)، بازی Ghosts n' Goblins Resurrection، بازی Devil May Cry 5 و بازی Monster Hunter Rise را تولید کند و حالا با تکیه‌به این انجین قدرتمند، استریت فایتر 6 را می‌سازد. بازیStreet Fighter 6 در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳ راهی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا از جلوه‌های گرافیکی تازه‌ی استریت فایتر 6 رضایت دارید؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده