// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹

تغییرات فصل سوم از چپتر سوم بازی فورتنایت

در جریان فصل سوم از چپتر سوم بازی فورتنایت، شاهد اضافه شدن مناطق جدید و همچنین کاراکتر دارث ویدر به بازی هستیم.

شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، در هر فصل سعی می‌کند با ارائه محتویات مختلف، همچنان کاربران را سرگرم نگه دارد. در جریان فصل اخیر بود که حالت بدون ساخت و ساز به بازی فورتنایت اضافه و با استقبال بی‌سابقه کاربران مواجه شد. حال دیروز بود که با انتشار یک آپدیت، فصل سوم از چپتر سوم بازی فورتنایت به نام Vibin در دسترس کاربران قرار گرفت و شاهد تغییرات چشم‌نوازی در نقشه بازی و همچنین اضافه شدن موارد مختلف به گیم‌پلی Fortnite هستیم.

نقشه فصل سوم از چپتر سوم فورتنایت

تغییرات نقشه فصل Vibin

نقشه فصل سوم از چپتر سوم فورتنایت را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و خوشگل‌ترین نقشه‌های فورتنایت از زمان عرضه تابه‌امروز دانست. بخش غربی این نقشه، حال و هوایی بهاری و فانتزی به خود گرفته است و شاهد اضافه شدن محیط تازه‌ای به نام Reality Falls هستیم. درواقع محیط ذکر شده جایگزین Camp Cuddle شده است دراین محیط شاهد قارچ‌های مختلفی هستیم که می‌توانید از آن‌ها برای بالا رفتن از محیط استفاده کرده و ازطرفی حوضچه‌های آب گرمی قرار گرفته تا ازطریق آن‌ها بتوانید پرواز کنید و به بخش دیگری از محیط بروید. دراین‌میان‌ اشاره کنم که بازیکنان می‌توانند با کاشتن دانه‌های Reality، شاهد رشد نهال‌های Reality باشند.

با شکست دادن Order، شاهد اضافه شدن Rave Cave به نقشه فورتنایت هستیم که شبیه به یک نایت کلاب بوده که با مراجعه به آن، می‌توانید حس و حال متفاوتی را کسب کنید. البته که تغییرات نقشه فورتنایت در فصل Vibin فقط به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود و شاهد اضافه شدن محیط‌های چشم‌اندازهای جدیدی هستیم.

استفاده از حیوان‌ها در چپتر سوم فورتنایت

تغییرات گیم‌پلی فصل Vibin

با شروع هر فصل جدید، شاهد تغییراتی در گیم‌پلی بازی و اضافه شدن سلاح و آیتم‌های جدیدی هستیم و Vibin هم از این قاعده مستثنا نیست. بیش از یک سال است که Ballerها از بازی حذف شده بودند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان یکی از وسیله نقلیه‌های جالب جهان فورتنایت اشاره کرد. حال در جریان فصل سوم از فورتنایت چپتر ۳ شاهد اضافه شدن مجدد بالرها هستیم. البته این بار تغییراتی در ساختار بالرها اعمال شده است. برای مثال، دارای باتری بوده و نمی‌توانید در تمام مدت سوار آن‌ها شوید و حال استفاده از آن‌ها بسیار محدودتر از قبل شده است. همچنین از Ballerها می‌توانید در آب هم استفاده کنید.

از نظر چالش‌های هفتگی، کاربران همانند قبل می‌توانند با انجام چالش‌های روزانه، چالش‌های هفتگی و Milestoneها امتیاز کسب کرده و سطح خود را افزایش دهند

Screwballer هم مورد دیگری است که در جریان فصل سوم شاهد اضافه شدن‌شان هستیم. به‌عبارتی می‌توانید بالر خود را به Screwballer داخل محیط متصل کرده و به‌راحتی به نقاط مختلف نقشه بازی نقل مکان کنید. یکی از نکات جالب تغییر یافته در گیم‌پلی فصل سوم از چپتر سوم فورتنایت، اعمال تغییرات در طوفان بازی است. درگذشته، اگر در طوفان باقی می‌ماندید، فقط از نوار سلامت شما کاسته می‌شد. این در حالی است که حال با قرار ماندن در طوفان (بیش از اندازه) یک Sickness مخصوص را دریافت خواهید کرد و باعث می‌شود تا سرعت آسیب دیدن در طوفان دستخوش تغییرات شود.

البته که با خروج از طوفان بازی، تاثیر ذکر شده متوقف می‌شود تا اینکه مجدد وارد طوفان شوید. مورد بعد، وجود گرگ و گرازهایی است که به شما حمله‌ور می‌شوند، اما اگر روی آن‌ها بپرید، می‌توانید از گرگ و گرازهای مورد نظر به‌عنوان وسیله نقلیه استفاده کنید. درواقع درابتدا، شاهد حیوان‌های وحشی و رام نشده‌ای هستیم و پس ازاینکه روی آن‌ها پریدید، در نقش یک حیوان رام شده ظاهر می‌شوند. این دسته از حیوان‌ها هم استامینا مخصوص‌به خود را دارند و نمی‌توانید در طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید. دراین‌میان بد نیست به اضافه شدن سلاح و آیتم‌های جدید از جمله شاتگان Two-Shot و سلاح تک‌تیرانداز DMR اشاره کرد.

دارث ویدر در بازی چپتر سوم فورتنایت

بتل پس فصل Vibin

با شروع فصل جدید، شاهد یک بتل‌پس کاملا جدیدی هستیم. شاید درون مایه تمامی بتل پس‌های بازی یکی باشد، اما طراحی‌ای که برای آیتم‌های هر بتل پس درنظر گرفته شده، موردی است که آن را از یکدیگر متمایز می‌کند. در فصل Vibin شاهد اضافه شدن کاراکترهای جدیدی به بازی هستیم که مهم‌ترین آن‌ها، ایندیانا جونز و دارث ویدر دوست داشتنی هستند. برای کسب دارث ویدر، باید بتل پس خود را به آخرین سطح (سطح ۱۰۰) برسانید و ایندیانا جونز هم در هفته‌های انتهایی فصل سوم، به فورتنایت چپتر ۳ اضافه می‌شود.

از نظر چالش‌های هفتگی، کاربران همانند قبل می‌توانند با انجام چالش‌های روزانه، چالش‌های هفتگی و Milestoneها امتیاز کسب کرده و سطح خود را افزایش دهند. با افزایش سطح، ستاره کسب می‌کنید و ازطریق ستاره‌های کسب شده هم می‌توانید آیتم‌های بتل پس را خریداری کنید. البته وجود مواردی مثل ‌Bounty و انجام کارهایی مثل زنده‌ماندن، کشتن دشمنان و موارد مشابه درطول انجام هر دور از تجربه فورتنایت هم به شما امتیاز می‌دهد تا روند ارتقای سطح شما بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند.

در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ کدام یک از تغییرات فصل Vibin را دوست دارید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده