نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴

نیاز به هزینه ۱۱۰ هزار دلاری برای ارتقا کامل کاراکترهای بازی Diablo Immortal

رسانه Bellular News در یک ویدیوی تازه نشان داد که بازیکن‌ها برای ارتقا کامل یک کاراکتر در بازی Diablo Immortal شرکت بلیزارد باید ۱۱۰ هزار دلار هزینه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برای ارتقا کامل یک کاراکتر در بازی Diablo Immortal باید ۱۱۰ هزار دلار هزینه کرد. رسانه Bellular News در یک ویدیوی تازه محاسبه کرده است که برای به حداکثر رساندن سطح یک شخصیت در بازی دیابلو ایمورتال به بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار خرید درون برنامه‌ای نیاز است که ظاهرا بدون صرف پول واقعی امکان‌پذیر نیست. شما می‌توانید نحوه‌ی انجام این محاسبه را در ویدیوی زیر بررسی کنید.

دانلود از آپارات

بازیکن‌ها در بازی Diablo Immortal دارای سه رکن اصلی برای پیشرفت هستند: سطح امتیاز تجربه، سطح تجهیزات و Legendary Gemها. دو مورد اصلی در بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی وجود دارند، اما جمع‌آوری Legendary Gemها می‌تواند فرآیندی پرهزینه و پیچیده باشد؛ زیرا دریافت آن‌ها کاملا تصادفی و اغلب بسیار نادر است. درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد که گیمرهایی که قصد هزینه برای بازی را ندارند، به‌هیچ وجه قادر به دریافت آن‌ها نیستند.

بازی دیابلو ایمورتال شرکت بلیزارد به‌خاطر لوت‌باکس‌های خود اجازه‌ی انتشار در بلژیک و هلند را ندارد

جالب اینکه امکان خریداری مستقیم Legendary Gemها نیز برای بازیکن‌ها وجود نخواهد داشت و برای دریافت آن‌ها باید به‌سراغ تهیه‌ی صندوق‌های افسانه‌ای (Legendary Chests) رفت که همان لوت باکس‌ها هستند. نظر به اینکه عنصر شانس در لوت باکس‌ها دخیل است، نمی‌توان تضمین کرد که حتی با پرداخت پول نیز بتوان Legendary Gemها را جهت ارتقا هر یک از کاراکترهای بازی Diablo Immortal به‌دست آورد.

بازی Diablo Immortal در جریان رویداد بلیزکان سال ۲۰۱۸ معرفی شد و وقایع آن بین حوادث بازی‌های Diablo 2 و Diablo 3 رخ می‌دهد. این بازی از یک مدل کسب درآمد بر پایه‌ی خریدهای درون برنامه‌ای استفاده می‌کند که عرضه‌ی آن در برخی از کشورها را با مشکل مواجه کرده است. اخیرا اعلام شد که این بازی به‌خاطر استفاده از لوت باکس‌ها و تضاد با قوانین قمار در کشورهای بلژیک و هلند عرضه نخواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده