نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰

احتمال شروع فصل اول بازی Battliefield 2042 در هفته جاری

طبق گفته‌های تام هندرسون که از خبرنگاران معتبر صنعت بازی است، ظاهرا در هفته‌ی جاری باید منتظر آغاز فصل اول از محتویات بازی Battlefield 2042 باشیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تام هندرسون که از خبرنگاران معتبر صنعت بازی است طی همکاری با وبسایت XboxEra از تاریخ آغاز فصل اول بازی Battlefiled 2042 خبر داد. طبق گفته‌ی هندرسون، اولین فصل از محتویات آنلاین بازی بتلفیلد 2042 در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۹ خرداد) آغاز خواهد شد. ادعای هندرسون به‌دنبال گزارش‌هایی منتشر شده است که به‌موعد رونمایی از محتویات فصل اول بازی در تاریخ ۷ ژوئیه (۱۷ خرداد) اشاره کرده‌اند.

گفتنی است که در تاریخ ۱۷ خرداد، سه تریلر مختلف به‌همراه گزارش‌هایی از خبرگزاری‌های معتبر صنعت گیم پیرامون فصل جدید بازی منتشر خواهد شد. تریلرهایی که به‌معرفی نقشه‌ی جدید، اپراتور جدید و بتل‌ پس فصل اول بازی بتلفیلد 2042 خواهند پرداخت.

درحال حاضر تمامی این اطلاعات فعلا در حد گمانه‌زنی مطرح شده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که فعلا منتظر اخبار رسمی پیرامون این موضوع بمانید. اما نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که بالاخره در این هفته شاهد آغاز فصل اول از محتویات بتلفیلد 2042 خواهیم بود؟ فکر می‌کنید چه حجمی از مشکلات بازی با نشر محتویات فصل یک آن حل خواهند شد؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده