// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۱

اعلام تاریخ رونمایی بازی جدید سازنده Frostpunk

استودیوی لهستانی 11Bit Studios که بازی‌های This War of Mine ،Frostpunk و Moonlighter را در کارنامه دارد، از تاریخ رونمایی بازی جدید خود پرده‌ برداشت.

استودیوی لهستانی 11Bit Studios، سازنده This War of Mine اعلام کردند که در تاریخ ۲۲ خرداد ماه از بازی جدید خود رونمایی خواهند کرد. آن‌ها همچنین یک تیزر کوتاه نیز به اشتراک گذاشتند که در نوع خود جالب است.

تیزر جدید 11Bit Studios به نقل قول دانشمند ارزنده‌ای که دستگاه پمپ وریدی (یک دستگاه پزشکی است که امکان نگه‌داری از ارگان‌های زنده خارج از بدن را فراهم می‌کند) را خلق کرده است، اشاره می‌کند. نقل قول بدین شرح است: «انسان نمی‌تواند بدون رنج خود را بازسازی کند، چرا که سنگ و سنگ‌تراش یکی است.»

این نقل قول عمیق و فلسفی هیجان طرفداران برای رونمایی از بازی جدید این استودیو را بالا برده است. این بازی قرار است ۲۲ خرداد ماه و در خلال مراسم PC Gaming Show رونمایی شود. اتفاقاً مراسم ایکس باکس و بتسدا نیز در همان روز برگزار خواهد شد. با وجود لغو شدن E3، خرداد ماه شلوغی را در پیش داریم.

بازی های 11 bit studios شامل This War of Mine, Frostpunk و Moonlighter

جا دارد اشاره کنیم که 11Bit Studios هم‌زمان با بازی جدید، Frostpunk 2 را نیز در دست توسعه دارد. آن‌ها امیدوار هستند که دنباله‌ی بازی از نسخه‌ی اصلی فراتر برود و موفقیت‌های بیش‌تری را به ارمغان آورد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای بازی جدید و مرموز 11Bit Studios هیجان‌زده هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده