// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳

نینتندو در گیمزکام 2022 شرکت نخواهد کرد

مراسم گیمزکام پس از وقفه‌ای ۲ ساله قرار است در شهریور ماه به‌صورت حضوری میزبان گیمرها باشد. حال نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که در این مراسم شرکت نخواهد کرد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، نینتندو برنامه‌ای برای شرکت در Gamescom 2022 ندارد. سخنگوی بخش اروپای نینتندو در پاسخ به GamesWirtschaft اعلام کرد که شرکت ژاپنی قرار نیست در نمایشگاه سالانه‌ی شهر کُلن حضور پیدا کند. او توضیح داد:

«گیمزکام برای ما حائز اهمیت است، بااین‌حال طبق بررسیهایی که انجام دادیم، تصمیم بر این شد که امسال شرکت نکنیم. کاربران ما در آلمان میتوانند بازیهای نینتندو را در سایر نمایشگاههای این کشور تجربه کنند. نمایشهایی که ما در حال حاضر برای مردم آلمان برنامهریزی کردیم شامل یک نمایش خیابانی توسط اتوبوس Airstreamer، فستیوال تابستانی SWR و فستیوال کودکان و جوانان در شهر اشتوتگارت میشوند.

برای طرفداران ژاپن و بازی‌های ویدیویی نیز ما تصمیم گرفتیم که در فستیوال اصلی ماتسوری ژاپن در شهر فرانکفورت شرکت کنیم. همچنین در DoKomi شهر دوسلدورف نیز حاضر خواهیم بود. درنهایت نیز AnimagiC را در شهر مانهایم خواهیم داشت. برنامه‌های دیگری نیز داریم که در ادامه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر دیدار با طرفدارها در مناطق مختلف خواهیم بود».

ماریو، شخصیت متعلق به نینتندو

مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ قرار است در حد فاصل ۲ تا ۶ شهریور ماه برگزار شود. این مراسم هم به‌صورت حضوری و هم به شکل آنلاین تقدیم گیمرها خواهد شد. همچنین ما شاهد افتتاحیه‌ی مراسم تحت عنوان Gamescom Opening Night Live با اجرای جف کیلی در تاریخ یک شهریور ماه خواهیم بود.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ از عدم حضور نینتندو در گیمزکام ناامید شدید؟ لطفاَ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده