نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸

احتمال نمایش بازی Marvel’s Midnight Suns در آینده نزدیک

تام هندرسون گزارش داد که بازی Marvel’s Midnight Suns در ماه ژوئن نمایش جدیدی خواهد داشت و از سال گذشته دستخوش تغییراتی شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns به بیرون درز کرده است. اخیرا خبرنگاری با نام نیل آرنسمایر گزارش داد که این بازی نقش‌آفرینی در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) روانه‌ی بازار می‌شود و حتی تصویر روی جلد نسخه‌های مختلف آن را به نمایش گذاشت. تام هندرسون نیز در واکنش به این خبر گفت که ظاهرا برخی از جزئیات کلیدی بازی میدنایت سانز توسط خرده‌فروشی‌ها فاش شده است.

تام هندرسون سپس خاطر نشان کرد که بازی Marvel’s Midnight Suns به‌زودی نمایش جدیدی خواهد داشت. این اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی قبلا گزارش داده بود که در ماه ژوئن شاهد اعلام تاریخ انتشار و پخش یک تریلر تازه از این بازی نقش‌آفرینی خواهیم بود. ظاهرا این بازی از زمان رونمایی بحث‌برانگیز خود در سال گذشته دستخوش «تغییرات زیادی» شده است که درحال‌حاضر ماهیت این تغییرات مشخص نیست.

این احتمال وجود دارد که بازی Marvel’s Midnight Suns در رویداد Summer Game Fest تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به نمایش درآید. ار طرفی شاید استودیو فیراکسیس بخواهد برای جلب توجه گیمرها زودتر به‌سراغ اعلام تاریخ انتشار و معرفی نسخه‌های مختلف بازی برود و سپس در رویداد یادشده تریلر جدیدی از آن را به اشتراک بگذارد. به‌هرشکل فعلا چیزی مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از این موارد منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده