// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۱

انتشار تصاویر جدید از بازی Final Fantasy 16 پلی استیشن 5

به‌دنبال پخش تریلر گیم‌پلی فاینال فانتزی 16 شرکت اسکوئر انیکس، جزئیات تکمیلی حول تیم سازنده بازی در دسترس قرار گرفته است.

در رویداد State of Play سونی بود که تریلر گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 در دسترس قرار گرفت و شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی، داستان و شخصیت‌های داستانی بازی بودیم. حال اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 16 تصمیم گرفته تا اطلاعات بیشتری را از تیم توسعه‌دهنده این بازی منتشر کند.

نائوکی یوشیدا تهیه کننده Final Fantasy 16 است که قطعا هواداران این سری او را به‌خاطر موفقیت‌هایش در بازی Final Fantasy 14 می‌شناسند. این در حالی است که ریوتو سوزوکی کارگردان مبارزات بازی است؛ شخصی که وظیفه طراحی سیستم مبارزاتی Devil May Cry 5 و Dragon's Dogma را برعهده داشته است. به‌عبارتی این دو عضو کلیدی تیم سازنده را در زمان معرفی بازی هم می‌شناختیم و حال مشخص شده است که در سایر سمت‌ها، چه اشخاصی قرار دارند.

موجود آتشین در تصویر رسمی از بازی فاینال فانتزی ۱۶ شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس

هیروشی تاکای کارگردان Final Fantasy 16 است. وی در گذشته کارگردان بازی The Last Remnant بود و روی بعضی از DLCهای فاینال فانتزی 14 هم کار کرده است. در ادامه کازوتویو مائهیرو، کارگردان خلاق و نویسنده سناریو داستان فاینال فانتزی ۱۶ به شمار می‌آید. او درگذشته وظیفه نویسندگی نویسندگی سناریو داستان The Last Remnant و بعضی از بسته‌های الحاقی Final Fantasy 14 را برعهده داشته است.

مایکل کریستوفر کوجی فاکس، شخصی که روی فاینال فانتزی 11، بازی Final Fantasy 14 و اسپین-آف Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus کار کرده است، دراینجا وظیفه بومی‌سازی بازی را برعهده دارد. همچنین هیروشی میناگاوا که در گذشته روی Final Fantasy 14، فاینال فانتزی ۱۲ و بازی Final Fantasy Tactics کار کرده است، در فاینال فانتزی 16 وظیفه‌ی کارگردانی هنری اثر را برعهده دارد.

کازویا تاکاهاشی با سابقه‌ی نقش داشتن در تولید سه بازی فاینال فانتزی، طراح کاراکتر بازی Final Fantasy 16 است و در آخر ماسایوشی سوکن، آهنگساز Final Fantasy 14 و تمام بسته‌های الحاقی آن، وظیفه آهنگسازی بازی انحصاری FF 16 را برعهده دارد. دراین‌‌میان اشاره کنم که تصاویر جدیدی هم از بازی Final Fantasy XVI منتشر شده که بعضی از کاراکترها از جمله کلیو، قهرمان داستان، را نشان می‌دهد.

بازی Final Fantasy 16 شرکت Square Enix در تابستان سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی فاینال فانتزی ۱۶ چیست؟

بازی Final Fantasy 16 (فاینال فانتزی ۱۶ اسکوئر انیکس)، انحصاری کنسول پلی استیشن 5 سونی


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده