نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹

پخش تریلر حالت Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3

استودیو کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از به‌روزرسانی مورد انتظار Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3 را در آستانه‌ی انتشار آن پخش کرد.

استودیو Creative Assembly یک تریلر کوتاه از بازی Total War: Warhammer 3 پخش کرد که به‌روزرسانی مورد انتظار Immortal Empires را به نمایش می‌گذارد. با اینکه هیچ تاریخی برای انتشار این آپدیت ذکر نشده است، اما تریلر تازه برخی از جناح‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توان انتظار تجربه‌ی آن‌ها در حالت جدید بازی را داشت.

دانلود از آپارات

حالت Immortal Empires بازی توتال وار: وارهمر ۳ دراصل مانند حالت Mortal Empires بازی Total War: Warhammer 2 عمل می‌کند. این به‌روزرسانی کمپین جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد که نقشه‌ها و جناح‌های هر سه نسخه‌ی Total War: Warhammer را با یکدیگر ترکیب می‌کند و امکان انتخاب از میان جناح‌های مختلف و دسترسی به یک نقشه‌ی کمپین عظیم جهت تسخیر را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

بازیکن‌ها احتمالا برای دسترسی به حالت Immortal Empires باید هر سه نسخه‌ی Total War: Warhammer را در اختیار داشته باشند. حالت Immortal Empires تمام جناح‌ها و رهبران در دسترس ازجمله محتویات نسخه‌های قبلی را نیز در بر می‌گیرد. بازی Total War: Warhammer 3 در ماه فوریه‌ی سال گذشته روانه‌ی بازار شد. این بازی در زمان عرضه با مشکلاتی در زمینه‌ی عملکرد و بهینه‌سازی مواجه بود که تا حد زیادی با به‌روزرسانی‌ها برطرف شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده