نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۴

اعلام نام رسمی بازی Dragon Age 4

الکترونیک آرتز و بایوور به‌صورت رسمی از نام و لوگو بازی Dragon Age 4 پرده برداشتند.

دقایقی پیش استودیوی BioWare با انتشار یک تصویر از نام رسمی بازی Dragon Age 4 رونمایی کرد. این بازی جدید که به‌صورت رسمی Dragon Age: Dreadwolf نام دارد، قرار است تا بازیکنان را برای یک ماجراجویی تازه‌ای در سرزمین Thedas ببرد. 

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان بازی منتشر نشده است، اما باتوجه‌به نام بازی می‌دانیم که شخصیت Solas که برای اولین‌بار در بازی Dragon Age: Inquisition با آن آشنا شدیم، نقش پررنگی در حوادث این بازی خواهد داشت. بایوور همچنین تایید کرد Dreadwolf که یکی از لقب‌های Solas است، آنتاگونیست و شخصیت منفی این قسمت از بازی خواهد بود.

Dragon Age: Dreadwolf اولین بازی جدید مجموعه‌ی دراگون ایج پس از عرضه بازی پرافتخار Dragon Age: Inquisition در سال ۲۰۱۴ به‌حساب می‌آید. این بازی برای عرضه روی پی‌ سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید لوگوی منتشر شده از بازی را در ادامه مشاهده کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده در بلاگ رسمی بایوور، با اینکه این بازی امسال منتشر نمی‌شود اما هواداران می‌توانند انتظار انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age: Dreadwolf از جمله احتمالا تریلر رسمی آن تا پایان امسال را داشته باشند.

هنوز به‌صورت رسمی مشخص نیست که Dragon Age: Dreadwolf در چه تاریخی سرانجام در دسترس هواداران قرار می‌گیرد، اما جف گراب، خبرنگار شناخته‌شده‌ی وب‌سایت GamesBeat می‌گوید که حداقل یک سال دیگر یا بیشتر تا انتشار این بازی موردانتظار فاصله داریم. طبق اطلاعات گراب، در خوش‌بینانه‌ترین حالت طرفداران می‌تواند انتظار عرضه شدن این بازی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۳ را داشته باشند، هر چند که امکان تأخیر در عرضه Dragon Age 4 تا سال ۲۰۲۴ نیز وجود دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع BioWare Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده