نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷

نقش آفرینی صداپیشه بوجک هورسمن در سریال Twisted Metal پلی استیشن

ویل آرنت، صداپیشه شخصیت اصلی سریال انیمیشنی بوجک هورسمن برای ایفای نقش سوئیت توث (Sweet Tooth) به سریال تلویزیونی Twisted Metal پیوست.

براساس تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویل آرنت، صداپیشه‌ی مشهور آثاری مانند عصر یخبندان، موش سرآشپز، من نفرت انگیز، فیلم بتمن لگو، فیلم لگو و بوجک هورسمن، وظیفه‌ی صداگذاری کاراکتر سوئیت توث (Sweet Tooth) در سریال Twisted Metal را برعهده خواهد داشت. شخصیت اصلی سریال اقتباسی Twisted Metal از بازی‌های پلی استیشن، یک قاتل روانی است که ماسک دلقک را به چهره می‌گذارد و در یک کامیون فروش بستنی که به سلاح‌های جنگی مجهز شده رانندگی می‌کند. آرنت برای سریال سیتکام Arrested Development و 30 Rock نامزد دریافت جایزه امی شده است.

براساس اعلام نشریه Variety، آرنت علاوه‌بر این به‌عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال شبکه آنلاین پیکاک NBC نیز فعالیت خواهد داشت. پیش از این حضور بازیگرانی از جمله آنتونی مکی (شخصیت Falcon در دنیای سینمایی مارول)، توماس هیدن چرچ (مرد شنی در Spider-Man 3)، استفانی بیاتریز (رُزا دیاز در سریال Brooklyn Nine-Nine) و نیو کمپل (سیدنی پریسکات در فیلم Scream) در سریال توئیستد متال تأیید شده بود.

مایکل جاناتان اسمیت (نویسنده‌ی سریال Cobra Kai) مسئولیت نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد. هرمن هالست از استودیوهای بازی‌سازی پلی استیشن، اسد قزلباش و کارتر سوان از استودیو پلی استیشن پروداکشنز، جیسون اسپایر از شرکت اینسپایر اینترتینمنت، ویل آرنت و مارک فورمن از شرکت Electric Avenue و پیتر پرینسیپاتو از شرکت Artists First از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. کیتائو ساکورای از شرکت Bad Trip نیز برای تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی چند قسمت از این سریال اکشن کمدی انتخاب شده است.

ویل آرنت در سریال Twisted Metal

شرکت Sony براساس گزارش‌ها مشغول توسعه‌ی بازی جدیدی از مجموعه‌ی Twisted Metal است که احتمالا همزمان با پخش اقتباس تلویزیونی آن روانه‌ی بازار خواهد شد. ظاهرا استودیو Firesprite که در سپتامبر ۲۰۲۱ به تصاحب سونی درآمد، روی این بازی کار می‌کند. این موضوع تاکنون رسما تأیید یا تکذیب نشده است. بازی Twisted Metal Black آخرین نسخه‌ی اصلی این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3 عرضه شد. این نسخه که توسط استودیو Eat Sleep Play توسعه یافته بود، یک ریبوت برای مجموعه به‌حساب می‌آمد.

سونی فعالانه به تولید فیلم‌ها و سریال‌های مختلف براساس بازی‌های پلی استیشن چراغ سبز نشان می‌دهد. درحال‌حاضر اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima (شبح سوشیما) به کارگردانی چاد استاهلسکی و یک سریال از سری بازی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) برای شبکه‌ی HBO در حال ساخت است. فیلم لایو-اکشن Uncharted (آنچارتد) با نقش‌آفرینی تام هالند نیز در فوریه‌ی سال جاری روی پرده‌ی سینما رفت تا به موفقیت مالی قابل‌توجه با فروش ۴۰۰ میلیون دلاری برسد.

سریال Horizon در شبکه نتفلیکس، سریال God of War در شبکه آمازون پرایم ویدیو و فیلم Gran Turismo از پروژه‌های دیگری هستند که اکنون سونی پیکچرز و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی روی آن‌ها کار می‌کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده