// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷

عبور فروش بازی Tekken 7 از ۹ میلیون نسخه

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان بازی Tekken 7، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که فروش این بازی از ۹ میلیون نسخه عبور کرده است.

بازی Tekken 7 در سال ۲۰۱۵ برای دستگاه‌های آرکید عرضه شد و سال ۲۰۱۷ هم در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. حال مدتی است که کاربران این مجموعه منتظر معرفی نسخه جدید Tekken هستند و کاتسوهیرو هارادا، کارگردان تیکن 7، در حساب کاربری توییتر خود میزان فروش Tekken 7 را اعلام کرده است.

وی اعلام کرده که این بازی مبارزه‌ای بیش از ۹ میلیون نسخه فروش داشته است. این در حالی است که نوامبر سال گذشته، اعلام شده بود که فروش Tekken 7 به هفت میلیون نسخه رسیده است. ازاین‌رو فروش کلی مجموعه تیکن هم از ۵۳ میلیون نسخه عبور کرده است. در زمان عرضه، بازی Tekken 7 دارای مکانیسم‌های جدیدی نظیر Rage Art، Power Crush و Screw Hits بود و ۳۶ کاراکتر قابل بازی از جمله آکوما از مجموعه استریت فایتر را هم در اختیار کاربران قرار داد.

رفته رفته باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر سری تیکن، با عرضه شخصیت‌‌های بیشتر، روستر این بازی را بیش‌ازپیش افزایش داد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت صاحب نام ژاپنی چه برنامه‌ای برای سری Tekken دارد و چه زمانی نسخه جدید آن را معرفی می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده