نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷

بخش داستانی بازی Diablo Immortal حدود ۲۰ ساعت طول خواهد کشید

به‌تازگی شرکت بلیزارد اعلام کرد بخش اصلی داستانی بازی Diablo Immortal حدود ۲۰ ساعت طول می‌کشد.

سرانجام پس از چند تأخیر بالاخره به زمان انتشار بازی Diablo Immortal نزدیک شده‌ایم و در همین راستا به‌تازگی اسکات برگس، طراح ارشد بازی، در صحبت با وب‌سایت GameSpot اعلام کرد کمپین اصلی بازی در زمان انتشار حدود ۲۰ ساعت طول می‌کشد و تیم سازنده در حال ساخت محتویات بیشتری است که در ادامه و پس از عرضه در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. برگس درباره‌ی محتویات پس از عرضه‌ی بازی Diablo Immortal افزود:

«ما [پس از عرضه‌ی بازی] به انتشار محتوا به‌صورت منظم ادامه خواهیم داد. هدف ما این است که هر چند ماه یک بار یک دانجن یا منطقه‌ را به همراه محتوای داستانی کاملا جدید را برای تجربه‌ی بازیکنان منتشر کنیم.» بااین‌حال هنوز مشخص نیست که بلیزارد برنامه‌های خود برای پشتیبانی بلند مدت پس از عرضه از بازی Diablo Immortal را در چه تاریخی منتشر خواهد کرد. در ادامه برگس گفت که تیم توسعه چندین ایده را برای زمان انتشار بازی کنار گذاشته است که در آینده می‌توانند در قالب به‌روزرسانی به بازی اضافه شوند.

بازی Diablo Immortal

طراح ارشد بازی Diablo Immortal نظرات خود را در مورد کیفیت بازی بیان کرد. به عقیده‌ی وی این اثر جدید یک بازی واقعی از سری دیابلو است که می‌تواند بازیکنان جدید را به خود جذب کند. او در این‌باره گفت: «این یک بازی تاریک و متلاطم است. تجربه‌ی آن تمام طرفداران سری Diablo که علاقه‌مند به ماجراجویی در انواع دانجن هستند را عاشق خود می‌کند. همچنین این بازی قابل دسترس برای بازیکنانی است که قبلا سری دیابلو را امتحان نکرده‌اند».

Diablo Immortal در تاریخ ۱۲ خرداد ( ۲ ژوئن) روی پلتفرم پی سی و گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS به‌صورت رایگان منتشر می‌شود.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده