// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۴

اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی‌ های Monument Valley برای کامپیوتر

به‌تازگی تاریخ عرضه نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی‌های Monument Valley برای عرضه روی کامپیوتر مشخص و اعلام شده‌اند.

بازی‌های Monument Valley سابقاً فقط روی پلتفرم موبایل در دسترس بودند. کاربران اندروید، iOS و ویندوز فون برای نخستین بار این بازی‌ها را تجربه کردند.

اگر بازی‌های Monument Valley را تجربه کرده باشید، احتمالاً با خود فکر می‌کنید که قاب بندی عمودی این آثار برای کامپیوتر مناسب نخواهد بود. استودیوی Ustwo Games نیز همین فکر را کرده است. برای همین آن‌ها طراحی شگفت‌انگیز بازی‌ها را فوق عریض کرده‌اند و بازی‌ها را با نسبت 21:9 برای کامپیوتر عرضه خواهند کرد. عریض شدن تصویر شما را در حل معماها و پیدا کردن مسیرها یاری خواهد کرد. سازندگان این بازعرضه را Panoramic Edition نام‌گذاری کرده‌اند.

بازی‌های Monument Valley قرار است در تاریخ ۲۱ تیر ماه راهی فروشگاه استیم شوند. هر کدام از این بازی‌ها ۸ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. اگر هر ۲ بازی را تهیه کنید، ۱۵ درصد تخفیف خواهید گرفت.

بازی Monument Valley شرکت Ustwo Games

بازی‌های Monument Valley به همراه همه‌ی DLCها برای کامپیوتر عرضه خواهند شد. این بدان معنا است که DLCهای Forgotten Shores و Ida’s Dream برای بازی نخست و The Lost Forest که متعلق به دنباله‌ی بازی است نیز قابل تجربه هستند. همه‌ی این‌ موارد را می‌توانید با تهیه‌ی Monument Valley Panoramic Collection تجربه کنید.

بازی‌های Monument Valley در مجموع ۲۹ جایزه دریافت کرده‌اند و ۱۰۰ میلیون بار توسط بازی‌بازان دانلود شده‌اند.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ بازی‌های Monument Valley را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده