نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

عدم انتشار بخش Master League بازی eFootball تا سال ۲۰۲۳

اخیرا شرکت کونامی تایید کرد بازیکنان بازی eFootball تا سال ۲۰۲۳ نمی‌توانند به بخش Master League دسترسی داشته باشند.

Master League یکی از حالت‌های محبوب سری Pro Evolution Soccer بود که طرفداران بسیاری داشت. این بخش درواقع یک حالت حرفه‌ای بود که در آن بازیکنان کنترل یک تیم فوتبال را در دست می‌گیرند و با خرید و فروش بازیکنان آن را بهبود می‌بخشند و در عین حال سعی در بردن لیگ‌ها و جام‌ها دارند. حال به‌تازگی شرکت کونامی در حساب رسمی توییتر بازی eFootball اعلام کرد بخش Master League امسال عرضه نخواهد شد و قرار است به عنوانی محتوای الحاقی پولی در سال ۲۰۲۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

علاوه‌براین مورد، کونامی در ادامه اعلام کرد که تعداد تیم‌هایی که می‌توانند از لیگ‌ها و تیم‌های باشگاهی مورد استفاده قرار گیرند، تا پایان سال ۲۰۲۲ افزایش خواهند یافت و به‌عنوان محتوای پولی و اضافی منتشر می‌شوند. درنهایت این بیانیه‌ی کونامی هنوز مشخص نکرده است که این محتوای جدید قرار است به حالت موجود Match که تنها اجازه‌ی دسترسی به ۹ تیم را می‌دهد، به‌صورت محتوای پولی اضافه خواهد شد یا اینکه یک حالت لیگ جدید و جداگانه در راه است.

گیم‌پلی بازی eFootball

در هر حال این شرکت در ادامه به ارائه‌ی توضیحات پیرامون محتویات آینده‌ی بازی eFootball پرداخت: «بخش Lobby Match که در آن کاربران می‌توانند روم‌های آنلاین بسازند و با تیم‌هایی که در بخش Dream Team ساخته‌اند به رقابت بپردازند، برای انتشار پس از تابستان سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. برخی از بخش‌های قسمت ویرایش در طول زمستان سال جاری در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین قابلیت بازی بین پلتفرمی میان کنسول‌ها و پی سی در زمستان ۲۰۲۲ در دسترس قرار خواهد گرفت».

بازی eFootball در حال حاضر در یک دوره‌ی تعمیر و نگه‌داری چهار روزه قرار دارد تا برای شروع فصل دوم و محتوای جدید آماده شود. با پایان یافتن این دوره، به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱.۱.۰ بازی آماده می‌شود و فصل دوم، ۲ هفته بعد منتشر می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده