نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار اخبار جدید از سوی سازندگان Warcraft 3: Reforged در آینده نزدیک

باتوجه‌به‌گفته اخیر رئیس استودیو بلیزارد، در ماه آینده میلادی شاهد انتشار اخبار جدیدی از تیم توسعه بازی Warcraft 3: Reforged خواهیم بود.

بازی Warcraft 3: Reforged در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کاربران عرضه شد. این اثر درواقع نسخه ریمستر سومین بازی از مجموعه وارکرافت بود که با وجود انتشار چند آپدیت، عرضه‌ی آن با مشکلات زیاد و فاجعه‌بار مواجه شد. کاربرها و منتقدان به‌شدت از بازی ناراضی بودند و کیفیت محصول نهایی را زیر سؤال بردند.

تیم توسعه در ماه مه سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که برنامه‌ و استراتژی‌های زیادی برای عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف برای بهبود کیفیت این بازی در سر دارد، بااین‌حال این امر هیچ‌وقت عملی نشد. حتی رسانه‌ها در ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی ادعا کردند که ممکن است تیم سازنده بازی Warcraft 3: Reforged توسط بلیزارد منحل شده باشد.

Warcraft 3: Reforged

باوجود تمام مسائلی که در بالا ذکر کردیم، حال به نظر می‌رسد بلیزارد نقشه‌هایی در سر دارد و مواردی را برای نمایش در مورد این ریمستر در نظر گرفته است. چند روز قبل در شبکه اجتماعی توییتر شخصی از مایک ایبارا، رئیس استودیو بلیزارد در مورد تیم توسعه بازی Warcraft 3: Reforged پرس و جو کرد. او در پاسخ گفت: «شما به‌زودی از آن‌ها خواهید شنید (در ژوئن)».

شاید در یکی از کنفرانس‌های ماه ژوئن شاهد ارائه‌ی اخبار بازی باشیم. این امکان نیز وجود دارد که Warcraft III: Reforged با تغییرات و اضافه‌شدن ويژگی‌های گسترده‌ای که توسط طرفداران درخواست شده بود، به گیم پس بپیوندد تا مخاطب‌های خود را افزایش دهد.

شوکیس آینده ایکس باکس و بتسدا روز یکشنبه در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد. بااین‌حال مایکروسافت هنوز در مورد آثار حاضر در این مراسم صحبتی نکرده است و مشخص نیست کدام بازی‌ها در این شوکیس نمایش خواهند داشت. قبل از آن هم در تاریخ ۱۹ خرداد شاهد برگزاری سامر گیم فست ۲۰۲۲ با اجرای جف کیلی خواهیم بود. نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده