نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱

هیدتاکا میازاکی باس مورد علاقه خود در الدن رینگ را معرفی کرد

هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام‌سافتور و خالق بازی Elden Ring به‌تازگی درباره‌ی باس مورد علاقه‌ی خود در الدن رینگ و علت انتخاب آن صحبت کرد.

شاید همه‌ی بازیکنان Elden Ring حداقل یکی از باس‌های متعدد این بازی را در ذهن داشته باشند که تجربه‌ی لذت بخشی را از مواجهه با آن به‌دست آوردند؛ حتی اگر بارها و بارها در مقابل او شکست خوردند و گاهی اوقات واقعا عصبانی و ناامید شده باشند. هیدتاکا میازاکی، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی فرام‌سافتور و کارگردان خوش‌فکر این بازی نیز از این امر مستثنی نیست و در اظهارات اخیر خود درباره‌ی باس مورد علاقه‌ی خود در الدن رینگ صحبت کرده است.

براساس گزارش Xbox Wire Japan که به ترجمه‌ی IGN رسیده است، میازاکی Starscourge Radahn را به‌عنوان باس مورد علاقه خود معرفی می‌کند. این بازی‌ساز مشهور، علت انتخاب این باس را طراحی جذاب آن به‌عنوان یک کاراکتر در The Lands Between می‌داند. همچنین میازاکی به فستیوالی اشاره می‌کند که رادان را احاطه کرده است.

میازاکی گفت: «تصمیم گیری در این‌باره سخت است، اما باید بگویم که رادان (Radahn) شخصیت مورد علاقه‌ی من در میان باس‌های بازی است. او به‌عنوان یک شخصیت واقعا برای من جذاب است و البته که موقعیت Radahn Festival را نیز دوست دارم. در مواجهه با این باس می‌توان احساس واقعی جشن و شادی را همزمان با طیف منحصربه‌فردی از غم و تنهایی را لمس کرد».

میازاکی کارگردان الدن رینگ

میازاکی می‌گوید وقتی اولین‌بار ایده‌ی رادان و فستیوال آن به ذهن او رسید، «هیچ یک از اعضای تیم آن را جدی نگرفته است». حالا شاید جالب به نظر برسد که همین باس به شخصیت مورد علاقه او تبدیل شده است. میازاکی در ادامه باس‌های مورد علاقه خود بعد از رادان را گادریک، رایکارد و Lord of Blasphemy معرفی می‌کند. او همچنین دست عنکبوتی دوازده‌انگشت از Caria Manor را به‌عنوان یکی از طرح‌های مورد علاقه‌ی خود در بازی مطرح می‌کند. البته وی گفت که هنوز هم به خاطر آن موجود دچار اضطراب و احساس ترس عصبی می‌شود.

میازاکی در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود با Xbox Wire Japan می‌گوید: «Spider Hand یکی از طرح‌های مورد علاقه‌ی من در بازی است. این چیزی است که شما حتی نمی‌خواهید به آن نگاه کنید؛ آنقدر که وحشتناک و عجیب و غریب است. نمی‌دانم شاید راه غلبه بر این ترس، مواجهه‌ی مستقیم و شکست دادن آن است. اما من جز بازیکنانی بودم که به محض دیدن این موجودات با خودم می‌گفتم «اوه، یکی از اون عنکبوت‌های دستی» و فورا مسیرم را عوض می‌کردم!».

Starscourge Radahn در بازی الدن رینگ

بازی Elden Ring درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در بررسی زومجی توانست نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کند.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده