// دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳

ارائه اطلاعات جدید از ریمیک بازی Destroy All Humans! 2

ریمیک بازی Destroy All Humans! 2 قرار است در سال جاری برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه شود.

تقریبا یک سال پیش بود که THQ Nordic و Black Forest Games از نسخه‌ی بازسازی Destroy All Humans! 2 که سال ۲۰۰۶ عرضه شد، رونمایی کردند. سازندگان باتوجه‌به اقبال صورت‌گرفته نسبت به بازسازی بازی نخست، تصمیم به بازسازی قسمت دوم گرفته‌اند. با وجود اینکه قرار است در ادامه‌ی سال شاهد عرضه‌ی Destroy All Humans! 2: Reprobed باشیم، ولی تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص بازی ارائه نشده بود.

به‌تازگی یکی از افرادی که بتای بازی را تجربه کرده است، اطلاعات جدیدی را منتشر کرد. تصاویری که این شخص منتشر کرده است، منوی اصلی بازی، Crypto، شخصیت‌ اصلی بازی و فرمانده‌ی وی با نام Orthopox-13 را به نمایش می‌گذارند.

تصاویر منتشرشده از بازی Destroy All Humans! 2: Reprobed، زیرنویس و منوی روسی را به نمایش می‌گذارند. همچنین به نقل از این شخص، وضعیت بهینه‌سازی بازی مناسب نیست.

موجود فضایی در حال شلیک برقی به مردم شهر در بازی Destroy All Humans

در همین راستا و طی جدیدترین اخبار بازی، اخیرا اطلاعات DLC چندنفره‌ی بازی نخست تحت عنوان Destroy All Humans! – Clone Carnage نیز فاش شده بود. این DLC قرار است به‌صورت مستقل عرضه شود.

بازی Destroy All Humans! 2: Reprobed قرار است در ادامه‌ی سال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. سازندگان برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی روی کنسول‌های نسل قبل ندارند.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ علاقه‌ای به این مجموعه بازی دارید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده